Dan Le Sac VS Scroobius Pip - The Logic of Chance (2010)

Pop / Hip-Hop
Label: Sunday Best

1. Sick Tonight (4:03)
  2. Five Minutes (3:49)
  3. Cauliflower (2:54)
  4. GB (2:52)
  5. Get Better (4:56)
  6. Inert Explosions (4:19)
  7. Stake a Claim (4:33)
  8. The Beat (5:01)
  9. Last Train Home (4:42)
  10. Snob (4:01)
  11. Cowboi (3:47)
Staat nu op de luisterpaal.
Klinkt vertrouwd en weer erg lekker!

avatar van Eardrum
Diepe teksten van Scroobius Pip, verder is het allemaal weer heel elektronisch. Er zit zelfs dubstep in! beetje grimey, belooft wat. stem volgt nog. klinkt zo op 't eerste gehoor erg dope.

JdW
Begin met een 3. Het vorige album vond ik echt geweldig. Op dit album bespeurde ik toch wat twijfels bij enkele nummers. In bijvoorbeeld Stake A Claim vind ik Scroobius Pip tekstueel net over de rand gaan. Snob en Cowboi vind ik ook zozo. Ik ga het album nog een paar keer luisteren.

JdW
Punt omlaag. Na een aantal keren te hebben beluisterd vind ik het bij iedere luisterbeurt minder worden. Soms irriteert het me zelfs. Duidelijk minder inventief en effectief dan de voorganger.

avatar van sean leonard
Deze release heb ik helemaal gemist Ben erg benieuwd, hoewel ik niet grote verandering verwacht tov Angles, die geniaal was.