Bone Thugs-N-Harmony - Bone Thugs-n-Harmony (2010)

geen stemmen

7. Up and Down (4:59)
  8. Love (4:35)
  9. 19 99 (2:55)
  10. U (4:11)
  11. If You Are Wize (3:46)
  12. Ride (4:08)
  13. Summer (3:49)
  14. Ghetto Boy (4:12)
avatar van The SS
wat is dit nou precies voor een album?

avatar van Jorge-E
Volgens mij wat cuts die Siccness nog hier en daar wat had liggen, misschien wat remixes ook. In ieder geval niet wat je moet checken als je Bone Thugs wilt horen denk ik. Maar voor de echte fans zoals ik, zal dit wel interessant zijn.

avatar van The SS
oke thnx man. weet je toevallig ook uit welke tijd de meeste tracks ongeveer komen?

avatar van Jorge-E
Ik heb gelezen dat dit inderdaad oude tracks zijn die Siccness nog had liggen maar sommige hiervan ziijn al op andere albums terecht gekomen. Bizzy en Layzie hebben wat albums uitgebracht in 2006 en 2008, dus ik denk uit die tijd.