Fakkelteitgroep, Vol. 1 (2010)

Label: Top Notch

1. Fakkelteitgroep - Intro (0:46)
  2. Zo Moeilijk - Kleermakers (2:55)
  3. Fakkelbrigade - Colucci (2:49)
  4. James - Kleur (1:19)
  5. Typhoon en Sticks - Valse Profeten (1:55)
  6. Deux Deux - Domme Jongen (2:08)
  7. Winne - Binnevetter [Remix] (2:29)

met Akwasi, Fresku en Typhoon

8. Zo Moeilijk - Basis (3:33)

met Rico en Sticks

9. Boef en de Gelogeerde Aap - Derde Oog (1:24)

met Rico

10. Zo Moeilijk - Nijmeegs Modo (2:30)
  11. Typhoon en New Cool Collective - Chocolade (4:48)

met Rico en Sticks

12. Fakkelbrigade - Hitte [Remix] (2:37)
  13. Zo Moeilijk - Ogenblik (3:03)
  14. Rico en Sticks - Hoogtevrees (2:21)

met Herb Alfonso

15. Rico - DubDip (3:55)
  16. Rico, Typhoon en Muppetstuff - Ga [Remix] (3:37)
  17. Fakkelbrigade - Groen Gras (2:51)
  18. James - Van Komen en Gaan (2:49)
  19. Fakkelbrigade - Op Pijl [Remix] (2:43)

met Zo Moeilijk

20. Sticks & A.R.T. - Tijgers en Draken (3:22)
  21. Typhoon en New Cool Collective - Licht Uit (5:48)
MAS
Heb deze gewonnen bij Puna. Leuke verzameling. Niks speciaals verder en maar 4 nieuwe nummers.

avatar van Eardrum
hmm even beluisteren.

avatar van miintzish?
Die Hitte remix is wel geniaal zeg

avatar van Timo710
Een plaat vol bangers, heel erg tof. Het is duidelijk dat A.R.T. en Nikes vooral producers zijn en geen DJ's. Maar de tracks zijn zo geknipt dat je bij het skippen niet last hebt van cuts of outro's van vorige nummers. Erg netjes.

Een verzamelplaat met 21 tracks waar eigenlijk geen filler tussen te laten zitten. Daar score je bij mij punten mee .

avatar van nega
Draai Dubdip maar eens in de auto, lekker hoor.

avatar van thgryda
Na vaker draaien toch een halfje omhoog, vooral tijgers en draken en die binnenvetter remix zijn voor mij de dikste tracks. De twee dikste tracks van colucci era staan erop. Dan nog enkele nice remixen, alleen zo moeilijk is niet zo mijn ding

De Schaafkaas
Zo Moeilijk. Ik vind het zo moeilijk om te ontdekken wat men er zo goed aan vindt, het kan me echt totaal niet interesseren wat beide heren te brabbelen hebben, het komt op de een of andere manier (mede door dat irriterende accent) niet over op mij.

Voor de rest is het een lekker plaatje, kan niet wachten tot het Sticks & A.R.T. album er is.

avatar van nega
Weet iemand door wie Dubdip is geproduceerd ?

MAS
Kan het zo snel niet vinden maar volgens mij door A.R.T. Op de originele hoes staat verder niks over de producties.

Edit: Bij mijn mp3bestand staat: A.R.T. (Ali Reza Tahoeni) & Vader Nikes (Nikola Krstovic)

avatar van Timo710
@MAS, dat staat bij alle tracks: ze hebben de DJ mix gedaan.

avatar van Timo710
Ik lees net dat Dubdip door Dries Bijlsma geproduceerd is. Dat verklaart een hoop!

MAS
Bedankt weet ik dat ook weer.

FightForMore
Aardige verzamelalbum, jammer dat ik bijna alle nummers al gehoord heb en ze maar 2 minuten duren, uitzondering is die nummers van Typhoon & New Cool Collective. Deze verzamelalbum heeft niet zo'n meerwaarde, maar dat komt deels omdat die gratis is.

avatar van raafmau
Rico zijn solo album gaat inslaan !Als Kubus maar zn best doet .

avatar van KILLERBEE99
Leuke verzamelaar

avatar van Slowgaze
De remix van 'Binnenvetter' vind ik overigens vrij hard en zo.