Bad Company - Hard Rock Live (2010)

Label: Universal

1. Bad Company (5:48)
  2. Honey Child (3:52)
  3. Burnin' Sky (6:07)
  4. Gone, Gone, Gone (4:41)
  5. Run with the Pack (4:33)
  6. Live for the Music (5:14)
  7. Seagull (4:19)
  8. Feel Like Makin' Love (4:56)
  9. Movin' On (3:21)
  10. Simple Man (4:56)
  11. Rock Steady (4:09)
  12. Shooting Star (5:47)
  13. Can't Get Enough (4:31)
  14. Rock 'N' Roll Fantasy (4:35)
  15. Ready for Love (8:28)
  16. Good Lovin' Gone Bad
Dit is dan het eerste live album van Bad Company in (min of meer) de originele bezetting. Helaas is bassist Boz Burrell van de originele bezetting niet meer onder ons. Op dit album doen ook Howard Leese en Lynn Sorensen mee, die normaal gesproken ook bij de vaste begeleidingsband van Paul Rodgers behoren. Het eerste live album van Bad Company met Paul Rodgers was "Merchants of Cool" wat zeker geen verkeerd live album is, maar Hard Rock Live is toch echt beter. Op de CD-versie staan 16 nummers, maar op bijbehorende DVD krijg je het stevig rockende Sweet Lil Sister er ook nog bij.

Paul Rodgers heeft na al die jaren nog steeds een fantastische stem, en zijn stem is door de jaren heen zelfs rijper geworden.

Voor fans van Bad Company en Paul Rodgers is dit verplichte kost! Dit live album klinkt gewoon erg goed, en de band speelt energiek. Kortom niet laten liggen.

avatar van Papartis
Mooi gesproken en helemaal waar.
Zowel DVD als CD zijn prima.