Kurupt - Streetlights (2010)

Label: Penagon

13. I'm Burnt [Remix]

met Snoop Dogg

14. Streetlights
De Schaafkaas
Xzibit en Snoop Dogg als gasten? Dit klinkt toch wel interessant!

Hoop dat het me niet teleurstelt, want dat Kurupt heeft de laatste jaren nogal vaak gedaan. Same shit, Different Day bijvoorbeeld was ronduit belachelijk slecht te noemen. Ongeïnspireerd, goedkoop en afgeraffeld.

Wat mij toch hoopvol stemt is het album BlaQKout met DJ Quik. Darop was een Kurupt te horen die er weer zin in had en dat doet me deugd!

avatar van Game
Wat een heerlijke beukende West Coast beat heeft In Gotti We Trust zeg

Maxmus
De Schaafkaas schreef:
Xzibit en Snoop Dogg als gasten? Dit klinkt toch wel interessant!

Denk dat je dit album dan niks vind.
Snoop dogg is echt niet meer wat het geweest is.
Xzibit daarintegen heeft nog wel een dope nummer genaamd In Gotti We Trust ( denk ook meteen het beste van het album ),
Maar overal zijn de meeste nummers echt simpel kwa beats en club lyrics die ongeïnspireerd zijn.

avatar van Rhythm & Poetry
I'm Burnt gaat sowieso kans maken om de guilty pleasure van het jaar te worden. Maar misschien wel het gehele album, staat eigenlijk vol van foute 'clubbangers', droge beats met vrij eenvoudige (understatement) lyrics en weinig verrassende refreintjes. Ach, voor zo nu en dan werkt het wel: ik geef het twee sterren omdat het me toch enigszins vermaakt.

avatar van Game
Tja, het is toch niet echt allemaal West Coast allemaal. Veel zuidelijke beats, valt me tegen van Kurupt. Ik denk dat ik deze langs me heen laat gaan. In Gotti We Trust vind ik wel tof, hopelijk komt Xzibit snel met een nieuwe plaat.

avatar van KILLERBEE99
Best wel leuke CD van kurupt, best leuke nummers, niet slecht maar ook niet super goed.

De Schaafkaas
Ben er eindelijk aan begonnen, en ik kan Game's post alleen maar onderstrepen, dit is totaal geen Westcoast -sound. Ziet er naar uit dat Kurupt een beetje kiest voor de commercie, in plaats van zijn eigen ding te doen. Mag hij uiteraard zelf weten, maar ik vind het jammer.

avatar van thomzi50
1,5
Dit is misschien wel het zieligste album dat ik dit jaar heb gehoord. Elke track, elke beat en zelfs elke line klinkt oersaai. Voor zover hij iets van kwaliteiten heeft, maakt Kurupt daar hier continu géén gebruik van - en dat terwijl hij de laatste jaren op zich best lekker bezig was. I'm Burnt is wel echter wel een klassieker, al zegt dat niets over de kwaliteit.

avatar van idioot2
Ik vind 1 van zijn betere albums. Staan een paar lekkere nummertjes op. Maar geen top album.

avatar van UmindC
Eerste (entot nu toe enige) Kurupt solo album wat ik beluister, het valt me zwaar tegen allemaal. In Gotti We Trust is goed, erg goed zelfs, maar verder staat er niet echt iets interessants op. Ook Snoop kan mij niet overtuigen met zij verses.
Nee dit is het niet, geef mij maar Dogg Food