My Sleeping Karma - Tri (2010)

Duitsland

7. Lakshmi (6:09)
  8. Rajas (1:58)
  9. Sarasvati (6:06)
avatar van trebremmit
Dit nieuwe album van My Sleeping Karma is meer van hetzelfde, de riffs zijn wel erg voorspelbaar en saai, nergens komen ze met originele nummers en het is allemaal wat te tam. Jammer want hun eerste album is wel te gek.

avatar van jurado
trebremmit schreef:

Helemaal mee eens, nietszeggende dromerige stonerrock.
Nergens wordt het spannend en weer die lelijke productie.
Toch treden ze erg vaak op en het (verstokte?) publiek smult er van.

avatar van scabiosa
Ze gisteren live gezien en inderdaad, op plaat is het heel wat minder. Maar toch, de heren weten wat een 'goede' sound is, spelen strak en waar het op de plaat aan groove en 'ballen' mist is het er dan live weer wel!

avatar van Fza
Fza
Live zijn ze inderdaad een stuk beter. Alhoewel het allemaal meer van hetzelfde is vind ik het wel een prima plaat, juist dat dromerige ontspannen spreekt me aan, ideale achtergrond muziek als je aan het relaxen bent.