Lorn - Nothing Else (2010)

Electronic / Hip-Hop

7. Void II (2:10)
  8. Tomorrow (2:35)
  9. Glass & Silver (3:08)
  10. Cherry Moon (3:40)
  11. Greatest Silence (2:24)
  12. What's the Use (2:31)
tuktak
via ninja tune maar op het brainfeeder label van flying lotus. gemastered door clark, dan moet het dus wel een vette plaat zijn.

dubstep achtige electronische hiphop, vrij gave shit allemaal.

voor liefhebbers van flying lotus en aanverwanten dus.

avatar van -SprayIt-
Zeer fijn.

avatar van miintzish?
Ik zag dit staan op de luisterpaal en ik dacht, laat ik het dan toch maar even checken. Blij dat ik het heb gedaan want damn dit is gaaf zeg

heerlijke donkere atmosferische dubstep achtige muziek, vooral None an Island, Void 1 en 2 en Grandfather.

Improvision
Ik ben niet zo onder de indruk.

avatar van Dorstlesser
Heel vet. Ik dacht al; net Clark! Ik vind het erg moeilijk om niet alleen maar Clark te horen eigenlijk, maar heb 'm nog niet echt vaak geluisterd.

avatar van Dorstlesser
Ik kan me niet inhouden het nogmaals te zeggen, wat een heerlijke heerlijke plaat! Lijkt nog steeds heel erg op Turning Dragon, maar dan beter; chiller, met meer beats en meer melodie. Heel zwoel maar wel een hele scherpe productie.

avatar van miintzish?
Halfje erbij, wat een sfeervolle track is Tomorrow zeg

avatar van Apsjar
Nog maar één keertje gehoord, en op het eerste gehoor doet het me aan Nosaj Thing denken. Zeer veelbelovend.

avatar van John Doe
Een heel toffe plaat. De krachtige slagkracht in de sound en de leuke synths lijken zeker wat op Clark, maar mij spreekt deze muziek stukken meer aan dan de nieuwe platen van hem.

avatar van Dreten Bukgat
toch maar even verhoogd. dit is echt een vette plaat. ik heb mezelf erop betrapt dat ik deze de laatste paar weken veel meer heb gedraaid. daar zal zijn live set in sammy's van anderhalve maand terug wel voor iets tussen zitten... ik herinner me dat automaton de eerste track was die hij toen heeft gespeeld. zijn hele set was trouwens super...