iTAL tEK - Midnight Colour (2010)

Electronic

12. Infinite
  13. Restless Tundra

met Anneka

avatar van trebremmit
Nieuwe ital tek daar ben ik wel benieuwd naar, hij is gratis te beluisteren op de 3voor12 luisterpaal.

tuktak
zo die versie op luisterpaal is wel van slechte kwaliteit zeg. het origineel klinkt een stuk beter. nu is dat altijd wel zo, maar vind de luisterpaal versie nu wel afbreuk doen aan het album, dat wel van een gelijk niveau is als zijn voorganger.

avatar van Dreten Bukgat
toch maar even opgewaardeerd en besteld om toe te voegen aan mijn collectie... plaat is echt de moeite...

avatar van robbizzel
ben zwaar benieuwd naar dit plaatje, vond de vorige op momenten erg betoverend.

avatar van robbizzel
hmm, kom er helaas toch niet echt doorheen, zit soms een lekkere track bij maar geen toppers te vinden, toch een tegenvaller dus jammer genoeg, want had er veel van verwacht na het geweldige Cyclical.