Coldcut - People Hold On (2004)

Alternatieve titel: The Best Of

Electronic
Label: BMG

1. People Hold On (3:58)
  2. Doctorin' the House (3:45)
  3. Stop This Crazy Thing (3:59)
  4. My Telephone (3:50)
  5. Kinda Natural (5:10)
  6. Autumn Leaves (3:22)
  7. Fat (Party and Bullshit) (4:34)
  8. Screw Loose (3:09)
  9. Find a Way (4:00)
  10. Plastic Man [12" Version] (6:17)
  11. Dreamer [ECU Mix] (3:38)
  12. Coldcut's Christmas Break (3:56)
  13. Beats + Pieces [12" Version] (5:57)
  14. People Hold On [12" Version] (9:25)
  15. Autumn Leaves [French Version] (5:48)
wel leuk albumn met typische 90's beat. Kent zeker relekste deuntjes, maar heeft overall toch net te weinig...

avatar van RogerV
Mooi om wat oud werk van Coldcut bij elkaar te hebben hoewel niet alles even boeiend is.

Wat erg jammer is is dat er heel veel belangrijk werk gewoonweg ontbreekt. Geen Say kids what time is it, geen remix van Paid in Full, Geen the only way is up (die ook door coldcut is geproduceerd). En ook al helemaal niks uit de periode van Let us play. Wat dat betreft hadden ze er beter een dubbelaar van kunnen maken.