Andreya Triana - Lost Where I Belong (2010)

Soul
Label: Ninja Tune

1. Draw the Stars (4:00)
  2. Lost Where I Belong (5:14)
  3. A Town Called Obsolete (3:06)
  4. Darker Than Blue (3:43)
  5. Daydreamers (4:31)
  6. Far Closer (4:44)
  7. Something in the Silence (3:26)
  8. Up in Fire (4:04)
  9. X (4:36)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Heb deze de afgelopen weken af en toe opgezet naar aanleiding van haar geweldige performance bij het optreden van Bonobo, en het is een heerlijk album . Andreya, Ninja Tune en Bonobo .

thgryda schreef:
Ik vind deze mss wel beter als black sands...

Toch niet, wel een fijn album maar black sands is beter

avatar van FCEstebandido
Op het Bonoboconcert in het Depot was zij toch wel de blikvanger. Ze past perfect bij de muziek van Bonobo.

wat een saai gemekker

avatar van FlyLo
En dan wel Dido 5* geven

bennerd
Jij geeft Wu-Tang Clan 5*

Ik ook, trouwens. Ik denk dat zoiets 'smaak' noemt.

avatar van FlyLo
Wu-Tang heeft minder met Andreya Triana te maken dan Dido.

1,0
Is het bijzonder dat ik Dido wel leuk vind en dit niet? Als ik Dido wel goed vind dan hoef ik toch niet ieder ander zangeresje wat erop lijkt ook leuk te vinden?
Wat een domme aanval is dit.
Smaak is verschillend.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Aan de andere kant: ik vind Dido ontzettend saai gemekker maar dat ga ik niet bij haar album posten .

1,0
Oh ja, ik wel. ik doe het gewoon

Al kom ik er voor uit dat de nieuwe cd van Dido ook saai gemekker is.
Maar ik kan dat natuurlijk niet bij elk album waarvan ik dat vind posten dus heb ik dit album uitgekozen.

avatar van thgryda
1/5 is sowieso een belachelijke rating, dit saai gemekker noemen en de moeder van alle saaie mekkerwijven dido een 5 geven maakt je mening er niet relevanter op. Ieder zijn mening en smaken verschillen, maar de muzikale begeleiding is hier sowieso honderd maal beter dan op een dido album, om nog maar van de kwaliteit van de zang en de onderwerpen te zwijgen... De nieuwe van dido dan maar sparen en hier je slecht onderbouwde mening komen plaatsen

avatar van Mb.
Mb.
En jouw mening is zeker wel een feit, thgryda?

bennerd
Voor sommigen blijft het blijkbaar moeilijk te aanvaarden dat bepaalde underground-artiesten door bepaalde mensen minder gewaardeerd worden dan de commerciële bestsellers.

avatar van thgryda
Lol mijn mening is zeker geen feit, maar zeggen, wat een gezaag zonder uitleg en dan een 1 stemmen is gewoon niet eens een mening. Ik denk trouwens niet dat dit heel underground is en het is niet alsof ik een andreya triana poster boven mijn bed heb hangen. Ik zal er niet van wakker liggen, maar ik mag het toch gek vinden dat je een zangeres als dido die ook gewoon zingt over melodietjes geniaal vindt en dit gemekker... Ik zeg gewoon dat mensen die dit soort muziek over het algemeen wel kunnen appreciëren niet meteen rekening moeten houden met dergelijke lage stemmen.

Rene1979
Blijft toch wel een geniaal album dit hier.

avatar van kobe bryant fan
Sterk album, vooral met dit weer is het de perfecte plaat om lekker op weg te dromen.
Mooie instrumentatie door Bonobo en Andreya heeft op 'Black Sands' al bewezen dat zij het perfecte duo vormen. 4*

avatar van overmars89
poeh, poeh mooie plaat inderdaad. Houd er van dat ze zo ingetogen zingt.

avatar van Niek
1,0
Saai. Onbeduidende stem. Onbeduidende instrumentaties. 37 min is een lange zit..