Sad Lovers & Giants - La Dolce Vita (1999)

Alternatieve titel: Live in Lausanne

9. Imagination
  10. Colourless Dream
  11. Return to Clocktower Lodge
avatar van Rainmachine
Eh, 2,5 ster voor dit album is wel heel ontoepasselijk. Het enige wat jammer is aan dit album is dat er met de opname van het eerste nummer in het begin iets niet goed is, de eerste 30 seconden. Dat nummer hadden ze misschien weg moeten laten maar het siert de band ook wel weer dat ze dit hebben laten staan. WYSIWYG zeg maar. Hierna is het genieten geblazen en klinkt de plaat als een klok. SLAG lijkt een typische studio band maar hier kun je goed horen dat ze live erg goed zijn. Heb ze zelf in Berlijn gezien een aantal jaren geleden en daar ging het dak er echt af. Super optreden, top band!