Vanilla Ice - WTF (2011)

Alternatieve titel: Wisdom, Tenacity and Focus

geen stemmen

Label: Radium

1. Turn It Up (3:24)
  2. Rock Star Party (2:38)
  3. Good Times (4:05)

met Cowboy Troy

4. Cadillac Ninjas (3:13)
  5. Nightmare Disco (3:03)
  6. Born on Halloween (4:05)

met Insane Clown Posse

7. Wit Dat (4:05)
  8. Bought & Sold (3:45)
  9. My Way (3:37)
  10. 5446 (3:08)
  11. Oh Momma (1:36)
  12. Mission (2:23)
  13. Hooked [Unplugged] (1:55)
  14. King of the Daredevils (2:09)
  15. Da Ha da Ha (5:05)

met Cowboy Troy

16. Bought & Sold [Brandon Bishop Remix] (3:15)

avatar van kaztor
De grote poser der hiphop is weer terug en verloochend maar weer eens zijn flauwe verleden (zie brandende vlag met oude Vanilla erop).
Uiteraard heeft ie nog steeds niet door dat z'n pogingen iedere keer gegarandeerd alleen maar hoongelach opleveren en dat ie zo eigenlijk nóg meer een karikatuur van zichzelf wordt. Hij lijkt ook vaker van label te verwisselen dan een nieuw album uit te brengen. Zou iemand 'm er ooit eens persoonlijk op aan willen spreken of leeft ie écht in een vacuum?

avatar van ThingMan
De man leeft nog. Niet te geloven. Een cd met wel 11 nummers. Toe maar. Het geld is zeker op. Als hij het maar bij laat. Is toch een grote grap deze man.

Rene1979
Jongens jongens toch... De man heeft geen geld meer. En hij hoopt een cd te verkopen aan zijn moeder. Dan heeft hij weer een tientje. Want zij is de enige die waarschijnlijk zijn muziek goed vind. Ow ja en die droevige ICP want die doen mee.

avatar van pierre77
Toch opvallend dat er nog een label is die hier vertrouwen in heeft. Als deze Rob Van Winkle niet meer met zijn oude verleden geassociëerd wil worden, waarom houdt hij dan wel de naam aan? Zal die dan toch blijkbaar nodig hebben om de aandacht te trekken. Maar wat voor stijl moet ik aan denken, aangezien Ice een aantal jaren geleden nu-metal maakte.

avatar van Stalin
De Boney M van de hip-hop is terug helaas...

Zijn er uberhaupt nog mensen die hier serieus naar uit hebben gekeken ?

avatar van ThingMan
Heel stiekem

avatar van BB King
het "my beautiful dark twisted fantasy" van 2011 !

avatar van kaztor
Laten we het er maar gewoon op houden dat het nog steeds een enorme flapdrol is.

avatar van DeKoning
Dit vind ik nou een artiest die gewoon staat waarvoor hij staat. Goede hiphop met een vleugje humor. Ontzettend goede songs, en live weet deze Vanilla altijd te boeien

Verheug me dus onwijs op dit album!

Nog geen leak te vinden helaas.

avatar van Noere
Heel even dacht ik dat je serieus was.

avatar van RogerV
Hij is een beetje de Dries Roelvink van de hiphop. Probeert al jaren wanhopig succes te hebben. Maar iedereen lacht hem uit.

Verschil is dat Dries zichzelf niet serieus neemt en er duidelijk in is dat hij simpele muziek voor de fun maakt. En hij er een slaatje uit slaat.

Vanilla kan zich beter gaat richten op de commerciele markt en feestnummertjes maken.

avatar van dylanfeyenoord
Heb een paar geluistert het val eigenlijk best mee

avatar van RogerV
Zo megaslecht is Vanilla ook niet

Hij heeft alleen het probleem dat je hem vrijwel onmogelijk nog serieus kunt nemen. En dan moet je dus ook niet serieus proberen te doen.

RogerV schreef:
de Dries Roelvink van de hiphop.

Geweldige quote!

avatar van Sjaan
Idd misschien tijd voor een naamsverandering......ice is aardig gesmolten inmiddels.....