Cassius - The Rawkers E.P. (2010)

Alternatieve titel: I <3 U So

3. The No No's (4:28)
  4. Shark Simple (8:20)
  5. I Love You So (3:34)
  6. Arcadine (3:55)
  7. I <3 U So [Skream's Made Zdar Feel Like He Was 20 Again Remix] * (4:48)
  8. I <3 U So [Bowski 2AM Remix] * (5:43)

met Tom Cowcher

9. Shark Simple [L-VIS 1990 & the Neon Dreams Remix] * (5:46)
  10. Les Enfants [Gesaffelstein Remix] * (7:07)
Nog geen bericht. Voor EDBANGER liefhebbers is dit toch wel de moeite om even naar te luisteren. Vooral het nummer I U So is zeker goed te doen.

tuktak
cassius brengt eindelijk weer eens wat funky, frisse filterhouse op ed banger. eigenlijk zou ed banger veel meer van dit tofs uit moeten brengen ipv al die platte electrohouse.

tuktak schreef:

Busy P is daar ook mee bezig geloof ik. En als je naar de releases uit 2010 kijkt dan zie je dat ook wel terug; Carte Blanche, Breakbot, Cassius, Mr. Flash en Micky Moonlight. Mr. Oizo en Uffie zijn dan uitzonderingen. Maar toch veel meer funky dingen ipv Justice en SebastiAn-electrohouse wat we gewend zijn uit 2006 en 2007.

Ik vind deze EP ook wel tof en I Love U So is erg aanstekelijk. Erger me alleen een beetje aan Brotherhood omdat die plaat mij wel heel erg doet denken aan The Chemical Brothers, ik kan er alleen (nog) geen plaat aan verbinden.

IIB
I love you so, heerlijk nummer!

Kan alleen meer beamen wat hier gezegd wordt. Leuke EP !

avatar van dj maus
Wordt het niet eens tijd voor een herpersing, stelletje prutsers bij Ed Banger...

The app voor "I love you so is" uit...pretty cool

avatar van kobe bryant fan
I Love You So!