Ciara - Goodies (2004)

3. Thug Style (4:26)
  4. Hotline (3:24)
  5. Oh (4:16)

met Ludacris

6. Pick Up the Phone (3:49)
  7. Lookin' at You (3:25)
  8. Ooh Baby (3:37)
  9. Next to You (3:13)

met R. Kelly

10. And I (3:54)
  11. Other Chicks (4:22)
  12. The Title (4:22)
  13. Goodies [Remix] (4:22)

met T.I. en Jazze Pha

14. Crazy * (3:52)
avatar van MJ_DA_MAN
JoJo wel dan .

avatar van jowietje
MJ_DA_MAN schreef:
JoJo wel dan .

Heb je JoJo live gehoord? Zo ja, dan zou je dit niet nog een keer herhalen.

En Ciara kan ook zingen.

eazyfan
jowietje schreef:

Heb je JoJo live gehoord? Zo ja, dan zou je dit niet nog een keer herhalen.

En Ciara kan ook zingen.
Ow komaan man, JoJo? haar muziektalent kan je vergelijken met K3. En Ciara kan gewoon niet rappen/zingen.

Jojo kan echt wel zingen hoor!. Kijk maar op youtube. en Ciara haar stemgeluid is beter geworden.

Raekwon the chef
verschrikkelijk matig album, de eerste drie singles vond ik best leuk in het gehoor liggen dus ik dacht; weet je wat ik koop gewoon die cd van haar. Toen kwam er nog een leuk nummer bij maar de rest klinkt nergens naar en is ontzettend ongeinspireerd.

Hmm redelijk album, ik vind jammer genoeg maar een paar nummers leuk, 1 2 step vind ik wel leuk, en Thug Style , en de hiphop style van het album is ook wel leuk

een 3,0..

dollie
Dit album vind ik ook maar matig, ik heb het eingelijk nog maar een paar keer helemaal beluisterd, want over het algemeen is het album nogal eentonig waardoor ik het snel beu wordt. Dit komt waarscheinlijk omdat ze weinig variëteit in haar stemgebruik legt. (of kan leggen)
Vroeger vond ik het beter, maar nu krijgt het echt maar een 2,5 voor de paar leuke nummertjes die ertussen staan.

avatar van Wib0__
Matig tot goed album.
Veel saaie nummers, maar er staan ook goede nummers op.
Favo: Goodies, Oh en 1,2 Step.
Overigens vindt ik de Kardinal Beats Remix van Oh beter dan het origineel.

geen slecht album nummers als goodie,oh,1,2 step en lookin at you zijn lekkere nummers en voor de rest zijn het slaapverwekkende nummers

Real_Music schreef:

Migje
vind het wel leuke cd
maar soms beetje saai
en hetzelfde

avatar van *Nientjah*
Heerlijke muziek, mijn favorieten: Oh, Goodies en 1,2 step.

4 sterren.

avatar van Reijersen
Toch wat teleurstellend album van deze dame. De singles waren erg catchy en deze dame kan er zeker wel wat van, maar de liedjes zijn veel te commercieel. Gooi wat R&B overboord en stop er wat meer soul in zou ik zeggen, dat zou sterker werken.

avatar van NewYorkCityLight
Ik dacht even dat zij net zo ging worden als Rihanna, hit na hit, gelukkig bleek dat niet zo te zijn. (Ik heb tenminste al een hele tijd niks meer van haar gehoor).

avatar van MetalMike
Wat is dit nog steeds een heerlijke plaat. Het titelnummer alleen al (heerlijk als ze daar voor de hogere noten gaat), "Hotline", "Pick Up the Phone", "Ooh Baby" en het onvolprezen "The Title". Mist nog een beetje de klasse van de fantastische opvolger, maar hier is zoveel te genieten. "Next To You" is ook zo zalig, een favoriet.
Ze is geen powerhouse, maar haar stem is ontzettend aangenaam en warm, een geheel eigen kleur. Ik zal altijd een zwak voor haar hebben, hoop dan ook met de grootste hoop dat ze ooit weer volledig naar de R&B terugkeert, daar hoort ze wat mij betreft thuis.