Tiff the Gift - Cool, Calm, Chill (2010)

geen stemmen

10. Two Shots

met Awon

11. Cool, Calm, Chill [DJ Kryptonite Remix]
Rene1979
Beats van deze cd zijn erg chill. De Femcee is ook goed maar wil hem nog even luisteren voor ik oordeel.

Rene1979
Wat ik al zei de beats zijn erg goed. Alleen Tiff ontbreekt het aan echt talent. Het is een goede femcee alleen weet ze niet echt constant te boeien. Ze rapt af en toe wat verveeld.

avatar van Silky & Smooth
Iets te cool, calm en chill allemaal. Tiff the Gift wekte mijn interesse op de Moments in Life op het mooie Camera Lights. Daar bewees ze wel een een goede Femcee te zijn. Op deze plaat blijkt ze dat ook te kunnen, maar niet constant waardoor de verveling na een tijdje toe kan slaan. Gelukkig zijn de beats dik in orde!