The Coral - Butterfly House Acoustic (2010)

Label: Deltasonic

1. More Than a Lover (3:18)
  2. Roving Jewel (3:25)
  3. Walking in the Winter (3:21)
  4. Sandhills (3:19)
  5. Butterfly House (3:41)
  6. Green Is the Colour (3:09)
  7. Falling All Around You (2:51)
  8. Two Faces (2:40)
  9. She's Comin' Around (3:25)
  10. 1000 Years (2:52)
  11. Coney Island (3:43)
  12. North Parade (3:00)
  13. Dreamland (1:26)
avatar van mr-mucho
nogal overbodig lijkt me.

mr-mucho schreef:
nogal overbodig lijkt me.

Buiten het feit dat het mooie liedjes blijven ben ik het daar volledig mee eens, zeker gezien het feit dat er weinig aan gesleuteld is om het nog iets van extra toegevoegde waarde te geven.
Butterfly House is een mooi album geworden en had van zichzelf al iets rustigs en waarom dit er dan bij komt is mij een raadsel. Leuk als bonus-cd misschien, maar om dit nu apart uit te geven lijkt mij wat geldklopperij eerlijk gezegd.
Ondanks dat zijn en blijven het mooie liedjes. Ik hoor de gewone cd iets liever en die krijgt dan ook een halfje meer dan deze acoustic version.

avatar van Running On Empty
Heerlijk plaatje hoor !!