The Beach Boys - Summer in Paradise (1992)

Label: Capitol

1. Hot Fun in the Summertime (3:31)
  2. Surfin' (3:45)
  3. Summer of Love (2:53)
  4. Island Fever (3:13)
  5. Still Surfin' (4:04)
  6. Slow Summer Dancin' (One Summer Night) (3:26)
  7. Strange Things Happen (3:18)
  8. Remember "Walking in the Sand" (3:08)
  9. Lahaina Aloha (3:46)
  10. Under the Boardwalk (3:30)
  11. Summer in Paradise (3:30)
  12. Forever (3:00)

met John Stamos

avatar van jurado
1,0
één van de slechtst verkopende albums allertijden,wordt niet meer geperst sinds dat het onding uitkwam.
Wordt bizar veel geld voor gevraagd, tot wel 60 $ ...
Was ook het eerste album dat werd opgenomen met pro-tools..en dat hoor je..gladde onluisterbare Mike Love shit met als grootste giller de rap van summer of love

Geen topper natuurlijk, maar wel een paar aardige nummers
zoals Strangs things happen en walking in the sand

Pieter Paal
Nee, dit is niks.

avatar van Poles Apart
1,0
Kan het nog erger dan (of all people) John Stamos die zich op dit album vergrijpt (want dat is het) aan Dennis Wilson's wonderschone "Forever"?

inderdaad geen topper. maar staan een paar goede nummer op
o.a. Forever vind ik juist goed een ode aan onze Dennis Wilson

Ook Lahaina Aloha en Summer in Paradise met als kleintje Still Surfin zijn te pruimen

avatar van Ssst
0,5
Nike Love kaapt de Beach Boys' naam, zowel on tour als met dit album. Gewoon links laten liggen dus!