The Sand Band - All Through the Night (2011)

Label: Deltasonic

8. Burn This House / Hourglass
  9. All Through the Night
  10. If This Is Where It Ends / Outro
avatar van muziekobsessie
nu op 3 voor 12. afdeling supersaai. mischien als je nog nooit muziek hebt gehoord wel leuk.

avatar van Mctijn
Toch nog 2,5* voor supersaai?

Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens. Het is een beetje suffe liftmuziek, maar ik zou er niet voor met de trap gaan, zoiets....

avatar van Chameleon Day
Het heeft wel iets van Barzin, als ik me die laatste band goed herinner. Alleen is Barzin beter, als ik het me goed herinner.

avatar van Mctijn
Ik vind Barzin ook veel beter. Wat voller geluid met meer gevoel.

avatar van Chameleon Day
Maar vind jij ook dat het iets van Barzin heeft? Barzin zit niet meer echt in mijn geheugen. Maar ik meen te menen van wel.

avatar van ZOLTAR
Ik vind het toch wel heel mooi.
het zijn idd wel slaapliedjes voor volwassenen en die stem moet je ook even doorheen bijten.
toch lekker op een regenachtige dag na het werk op de bank.