Duff McKagan's Loaded - The Taking (2011)

Label: Eagle Rock

1. Lords of Abbadon (3:25)
  2. Executioner's Song (3:36)
  3. Dead Skin (3:20)
  4. We Win (4:40)
  5. Easier Lying (4:05)
  6. She's an Anchor (3:22)
  7. Indian Summer (4:22)
  8. Wrecking Ball (3:27)
  9. King of the World (3:24)
  10. Cocaine (4:14)
  11. Your Name (3:18)
  12. Follow Me to Hell (3:39)
  13. Runaway [Acoustic] *
  14. King of the World [Acoustic] *
  15. Cocain [Acoustic] * (4:08)
Een nieuw album!
Ben benieuwd, de vorige was erg tof.

Yeah!

Hoop dat deze in Nederland ook gewoon te koop gaat zijn!

Bastiaan Prasath
Dat denk ik wel. Loaded speelt met Down in Effenaar in juni.

avatar van Ducoz
Jammer, zie ze liever een eigen show geven..
Nou moet je dubbel betalen + een band die ik niet eens wil zien

avatar van Germ
Germ (crew)
Haa, een nieuwe van McKagan (Loaded) de vorige twee kunnen me wel bekoren, dus deze zal ook wel in de smaak vallen!
Beste solo album van McKagan blijft natuurlijk nog wel altijd het onvolprezen Beautiful Disease album.

avatar van Ducoz
Nog zo goed als een maand, en we kunnen gaan zoeken naar deze plaat!

Rizz
Een teleurstelling; vind Sick een stuk beter. Het klinkt als een herhaling van zetten en het is allemaal niet zo boeiend als de vorige. Agressiever is het album, minder melodisch, doch vermakelijk.

Het vorige album vond ik echt geweldig en heeft maanden lang op m'n iPod gestaan, maar dit vind ik bij vlagen toch net wat te inspiratieloos.

waar is deze in Nederland te koop??

Bij Plato in Rotterdam staat hij voor 18 euro

avatar van Ducoz
Vandaag gekocht bij de Plaatboef te Rotterdam!

Goede aankoop! Net iets beter dan de voorganger, beter gemixed vooral!
Drums springen er uit in combo met de basgitaar.

Duff kan nog steeds lekkere punk nummertjes schrijven, Lords of Abbadon is daar een goed voorbeeld van! Keihard door de boxen!

Dit komt wel in mijn eindlijstje van 2011!

avatar van Ducoz
Lekkere No nonse Duff music!

Rizz
Luister hem weleens terug maar ik vind z'n vorige toch een stuk beter. Veel sterker songmateriaal.
Je hebt gelijk dat dit no nonsense Duff music is, Ducoz, maar vind het toch wat te magertjes voor een ex-gunner

avatar van Ducoz
Tja, puur een punk hart heeft hij. Dat hoor je ook terug in de muziek. tekst is niet altijd even sterk, maar was tenslotte ook de bassist van Guns N Roses he. Hier speelt hij gitaar, dat wist je utieraard al.

Hij is iets ruiger dan zijn voorganger.