Willem Terhorst - Krek Wak Wol (2009)

1 stem

Label: Flow

1. 28-09-48 (2:26)
  2. Sterke Verhalen (4:22)
  3. Mien Eerste Basgitaar (3:55)
  4. Een Boer den Klaagt (4:42)
  5. Koning Keizer Admiraal (4:08)
  6. Achterhoek Mien Achterhoek (3:25)
  7. Veur de Wind (3:46)
  8. Aalt'n (4:46)
  9. Krek Wak Wol (4:00)
Prachtige cd met ondersteuning van Jan Wilm Tolkamp (gitaar, achtergrondzang), Ben Jolink (slide-gitaar en achtergrondzang) en Fokke de Jong (drums en achtergrondzang). Het autobiografische 'Mien eerste basgitaar' heeft mijn voorkeur. Samen met Een boer den klaagt.

avatar van vielip
Inderdaad een zeer acceptabel album. Willem laat horen waar zijn muzikale voorkeuren liggen. Is alleen niet meer aan te komen helaas kwam ik achter. Mijn cd zit namelijk een kras op en slaat over. Dus ik was aan het kijken om een nieuwe dan wel andere te kopen. Mooi niet dus

avatar van nlkink
vielip schreef:

Je zou de CD kunnen rippen en op de harde schijf kunnen zetten en het beschadigde liedje met software na kunnen lopen. Ik heb vroeger software gehad waarmee je liedjes kon repareren. Met wisselend succes overigens.
Een andere mogelijkheid is om je CD te laten polijsten. Kan in mijn woonplaats bij de Game Mania. Kost ca. € 3,-. Je kunt een CD maximaal 8 keer polijsten. Ik heb een CD gehad die het met twee keer weer deed.

avatar van vielip
Dat polijsten heb ik meer over gelezen inderdaad. Meestal met positief resultaat. Bedankt voor je tip(s) in ieder geval