Godsmack - Godsmack (1998)

Metal / Rock
Label: Universal

1. Moon Baby (4:23)
  2. Whatever (3:24)
  3. Keep Away (4:49)
  4. Time Bomb (3:57)
  5. Bad Religion (3:38)
  6. Immune (4:52)
  7. Someone in London (2:02)
  8. Get Up, Get Out! (3:27)
  9. Now Or Never (5:03)
  10. Stress (5:02)
  11. Situation (5:44)
  12. Voodoo (4:39)
slaemperayreon
lekker album is dit.

avatar van Metalhead88
Godsmack! Godsmack! Godsmack!
4 sterren, omdat Moon Baby er in zit. Daar kan ik nog steeds niet genoeg van krijgen.

Mark_Hijmans
Het album komt uit 1998 en niet 1997.

Heerlijk stukje muziek! Rockt lekker door en met Voodoo als afsluiter kan het natuurlijk niet meer kapot.

Jammer dat het wat een lage score hier is, van mij krijgt 'ie een 4.5*

avatar van Spiritwalker
Kocht deze CD toen hij uitkwam op advies van mijn platenboer, wel even geluisterd in de zaak maar was na 3 nummers helemaal verkocht.
Heerlijke vette riffs en vette drums.
Keep away is zo " mean as can be" .
Hopelijk komen ze ooit weer eens naar Nederland.
Waren een paar jaar geleden in het voorprogramma van Metallica in Arnhem.

Toch ene niet erg bijzonder bandje, mix van alice in chains en white zombie, nergens echt schokkend, voorspelbaar, flauwe riffs, braaf, nergens uit de bocht

nee dankje

avatar van LinkinPark90
Godsmack weet te overtuigen op hun gelijkgenaamde debuutplaat. Dit gezelschap uit Lawrence, Massachusetts brengt alternatieve metal met veel invloeden uit Alice in Chains. Sully Erna heeft een ruige stem. Het gitaarwerk is strak. Dit debuut bevat sterke nummers zoals ‘Keep Away’, ‘Timebomb’ en ‘Whatever’. Een paar nummers zijn herwerkte versies van het in hun eigen beheer opgenomen ‘All Wound Up’. Afsluiter ‘Voodoo’ vind ik een wat saaier nummer. Goed debuut, maar de twee opvolgende platen ‘Awake’ en ‘Faceless’ vind ik qua songmateriaal van een hoger niveau.