Ted Turner - Eclektic Value (2010)

geen stemmen

Label: Turneround

1. New Beginnings (3:35)
  2. Time Will Call (4:19)
  3. Slippin' and Slidin' (4:53)
  4. Vital Asset (4:28)
  5. Navasat (3:31)
  6. Between You and Me (5:48)
  7. These Pillows (4:29)
  8. State of Mind (6:37)
  9. Coffee Being (5:41)
  10. Look into Me (5:25)
  11. Arab Valentine (4:51)
  12. This Girl (7:10)
Ozric Spacefolk
Leuke hobbyplaat, waar Ted allerhande gitaarpartijen speelt: slide, dobro, banjo, mondharmonica, weet ik wat, op drumbeats, die varieren van triphop tot house tot drum&bass.

Het is op de keper beschouwd niet zo'n geweldige plaat, omdat het goede songs mist. Je hoort wel dat Ted erg hongerig is. Hij past beter in een rockband, waar hij dan lekker kan scheuren en sliden.

Dit is leuk voor een keertje, maar heeft amper toekomstwaarde.

Ozric Spacefolk

vraag @ Ozric Spacefolk

Ben het wel met je eens; ik ben de muziek, in ieder geval een aantal nummers, toch wel gaan waarderen, maar Rock 'nd Roll Widow, Jail Bait, Blind Eye leveren mij nog altijd meer plezier op.

Het heeft mij nogal wat moeite gekost om de muziek te pakken te krijgen; via zijn toenmalige website is het me nooit gelukt om de cd te bestellen; uiteindelijk is het me met Spotify en de iTunes Store wel gelukt, maar erg compleet voelt het niet: in de iTunes Store ontbreekt een nummer en op Spotify ontbreekt hetzelfde nummer, Arab Valentine, grotendeels. Ik heb het bij Spotify gemeld.

Weet je misschien een manier om aan de cd, liefst inclusief poster en songteksten, te komen? Of anders eventueel de nummers in wav-formaat?

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
joost_z schreef:
vraag @ Ozric Spacefolk

Ozric is uitgeschreven maar je kunt de vraag hier stellen
Muziek >> Koop en Ruil >> Gezocht!

Dank voor je reactie. Ik ga erachteraan.