Pearl Jam - Vs. / Vitalogy / Live at the Orpheum Theater, Boston (2011)

Label: Sony

6. W.M.A. (6:57)
  7. Blood (3:49)
  8. Rearviewmirror (5:43)
  9. Rats (4:15)
  10. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town (3:16)
  11. Leash (4:30)
  12. Indifference (5:20)
  13. Hold On [Previously Unreleased Acoustic Version] (5:39)
  14. Cready Stomp [Previously Unreleased Studio Outtake] (3:21)
  15. Crazy Mary (6:39)
  16. Last Exit (3:55)
  17. Spin the Black Circle (3:47)
  18. Not for You (6:52)
  26. Better Man (4:28)
  27. Aye Davanita (3:54)
  28. Immortality (5:18)
  29. Stupidmop (7:24)
  30. Better Man [Guitar / Organ Only, Previously Unreleased] (4:54)
  31. Corduroy [Alternate Take, Previously Unreleased] (5:43)
  32. Nothingman [Demo, Previously Unreleased] (5:34)
  33. Oceans [Live] (4:00)
  34. Even Flow [Live] (5:28)
  35. Sonic Reducer [Live] (5:42)
  36. Immortality [Live] (7:30)
  37. Glorified G [Live] (3:11)
  38. Daughter [Live] (7:38)
  39. Not for You [Live] (6:43)
  40. Rats [Live] (5:44)
  41. Blood [Live] (5:33)
  42. Release [Live] (5:47)
  43. Tremor Christ [Live] (4:12)
  44. Once [Live] (3:24)
  45. Fuckin' Up [Live] (4:11)
  46. Dirty Frank [Live] (4:40)
  47. Rearviewmirror [Live] (5:15)
  48. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town [Live] (5:20)
avatar van Gloeilamp
Ziet er interessant uit!

avatar van Ducoz
Ik denk niet dat dit zo mag worden neer gezet.
Je kunt nu de oude albums(Vs en Vitalogy) samen in een combi kopen met de Live plaat, en niet als 1 geheel.
Word ook gewoon los verkocht, de boxset met de live CD is een ltd.

avatar van Paalhaas
Inderdaad, volgens mij is dit niet conform de regels.

avatar van Ducoz
De live CD mag er wel los op, lijkt mij

De live-CD is niet los uitgebracht, dus die mag er niet los op.

Dit kun je zien als een boxset met niet eerder uitgebracht materiaal, dus op die manier mag 'ie er op.

avatar van Stickman10
Oo jee ik speel vals want ik heb dit boxje op nr 1 gezet in mijn top 10, en daarbij ervoor gezorgd dat er gelijk 3 albums op nr 1 staan!!!!!!!!
Dit is natuurlijk een Must Have voor de Pearl jam fan, alleen al om het feit dat de live cd echt een knaller is.Deze live verzie van Not for you vind ik zooo mooi!!!!
De extra tracks op Vs./Vitalogy zijn ook absoluut de moeite waard, vooral betterman (guitar/organ only) kippenvel!!!
De alternate take van corduroy is super alleen al om het bas stukje in het begin.

avatar van Stickman10
Oeps ik was vergeten te zeggen dat ik de cover ''Crazy mary'' als studio opname een pracht
verzie vind!!!!!!

avatar van Paalhaas
herman schreef:
De live-CD is niet los uitgebracht, dus die mag er niet los op.

Ja maar het is LIVE-materiaal. Al die nummers zijn al wél eerder uitgebracht. En alsof dat nog niet genoeg is, betreft het hier ook nog een 'limited edition' als ik Ducoz mag geloven. Ik vind het klinkklare onzin.

Drukker dan dit zal ik me er trouwens niet om maken verder.

avatar van freakey
Paalhaas schreef:

Drukker dan dit zal ik me er trouwens niet om maken verder.

Wil je hier nou zeggen dat live albums dan ook niet op de site zouden mogen?

Voor de rest heb je wel een punt hoor vind ik... tijden geleden heb ik geprobeerd om de omnibus box van The Cult - Love toe te voegen, dit mocht niet omdat het een bestaande cd was met extra's (3 volle cd's), deze mag met 2 bestaande cd's in deze vorm wel, blijkbaar OMDAT er 2 bestaande cd's inzitten.... vreemde constructie.....

avatar van thelion
Weer een release waarvan het twijfelachtig is of deze (onder de geldende regels) op de site thuis hoort.

Ik denk dat het verstandig is om de mogelijkheid te bieden om bij albums meerdere releases
van het betrefende album te vermelden. Zodat je als je naar het album gaat in eerste instantie de orgineele release ziet, maar door kan klikken naar de uitgebreide versie(s).

Anyway dit boxje is best een leuk hebbedingetje.

thelion schreef:
van het betrefende album te vermelden. Zodat je als je naar het album gaat in eerste instantie de orgineele release ziet, maar door kan klikken naar de uitgebrijde versie(s).

Dat idee is al vaker geopperd, maar lijkt technisch niet realiseerbaar.

avatar van Ducoz
Doen jullie wel hoor, zie Beatles releases de amerikaanse versies zijn ook niet erg relevant, maar komen toch op de site..

avatar van marcel2
thelion schreef:

En toch is live at the Orpheum Theater een aanrader! Lekker vol vet geluid en Vedder die de longen uit z'n lijf schreeuwt.

Releasedatum is trouwens 29 maart 2011

avatar van Rogyros
Eigenlijk vind ik dit toch wel jammer. Ik heb Vs. en Vitalogy al lang, en om dan deze twee platen nogmaals te kopen zodat ik ook dit live album kan bemachtigen gaat me te ver. En chique van de heren PJ danwel hun platenbazen vind ik ook niet.

Hoewel ik de heren PJ een zeer warm hart toedraag en alles bij elkaar opgeteld zo'n 50 schijfjes van ze bezit, ga ik voor deze maar op zoek naar de pindakaasversie. Sorry Ed, Stone, Jeff, Mike en Matt...

avatar van kaztor
De heren PJ hebben hier volgens mij weinig mee te maken. Ze zijn al wat jaren bij Sony vandaan, nl.
En je weet hoe het gaat als er dan meneren met stropdassen en tweedelige pakken de zaakjes gaan bepalen.

Ik vind het hoe dan ook treurig hoe er nu met hun oude materiaal word omgesprongen.
Het regent anniversary-releases en nu ook dit...
Pearl Jam stond nooit voor dit soort praktijken, en nu worden hun fans alsnog geslachtofferd.

avatar van Rogyros
Je hebt volledig gelijk, Kaztor. Ik had niet gekeken naar de platenlabel.
De heren PJ hebben nu zeker een excuus verdiend. Dus, bij deze.

Zeker eens met je dat het wel treurig is.

Maar ik ben wel benieuwd naar het live album.

avatar van kaztor
Misschien heb ik het mis, maar met zo'n box-verpakking kan ik het niet helpen:
Is er nog iets gebeurt met de cd-verpakking voor Vitalogy? Want als dat zo is hebben we hier te maken met een gruwelijk misdrijf...

Pearl Jam fans opgelet: Live at the Orpheum Theater, Boston is nu apart uitgebracht op limited 2LP via Newbury Comics.