John Walker - If You Go Away (1967)

Label: Philips

1. The Right to Cry (3:29)
  2. Guess I'll Hang My Tears Out to Dry (3:06)
  3. Reaching for the Sun (2:16)
  4. An Exception to the Rule (2:14)
  5. Good Day (2:18)
  6. If You Go Away (2:55)
  7. So Goes Love (2:50)
  8. It's All in the Game (2:08)
  9. Nancy (With the Laughing Face) (3:18)
  10. It's a Hang Up Baby (2:01)
  11. Pennies from Heaven (2:56)
  12. I Don't Wanna Know About You (2:01)
avatar van muziekobsessie
zijn broer was veel beter en gedurfder maar toch een aantal prachtnummers zoals good day en Nancy. John speelt meer op safe wat soms ook best lekker is. John's if you go away is niet veel anders dan Scott's versie. grappig is dat. maar John was wel eerder. baroque pop liefhebbers mogen dit niet overslaan dus.

avatar van Poles Apart
John (echte achternaam is Maus) en Scott (Engel) zijn/waren geen broers muziekobsessie... Heb je "This is John Walker" (de opvolger) trouwens al eens beluisterd?

avatar van muziekobsessie
Poles Apart schreef:
oke haha dat wist ik niet. Tja John Maus klinkt ook niet echt als een artiest. Opvolger ook een primaplaatje ja, gaat een beetje de croonerkant op. Van deze 2 een eigen verzamelaartje maken is aan te raden(aantal fillers wegmikkeren)

avatar van Poles Apart
muziekobsessie Tja John Maus klinkt ook niet echt als een artist.

En toch... John Maus. Geen familie overigens!