Emalkay - Eclipse (2011)

met Rod Azlan

7. The World (4:35)

met Lena Cullen

8. Metropolis (4:34)
  9. Why I Don't Like You (Skit) (1:44)
  10. When I Look at You (4:32)
  11. True Romance (4:52)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Emalkay is één van mijn favoriete dubstepdeejays en When I Look at You is natuurlijk een tijdloze klassieker. Verder ken ik nog geen enkel nummer hier, ik zal hem eens binnenhengelen.

Edit: Grapje, ik ken al een aantal nummers . Wist alleen niet hoe ze heetten.

avatar van Exfrozen
Ook één van mijn favoriete dubstep dj's.
Laatst live gezien op subway 23 april.
Dit album keek ik lang naar uit, maar het lijkt erop dat de dubstep meer de mainstream kant op gaat. Hij is namelijk erg toegankelijk geworden, btj te soft eigenlijk op sommige nummers.
Fabrication daarentegen erg strak nummer net als When I Look at You.

avatar van toris
Ik ga deze gast live zien in Tivoli op 14 oktober. Ik ga dit album maar eens checken.

avatar van T.O.
Die clip biedt wel erg standaard dubstep, niet iets om te gaan checken voor mij, ondanks een track met Baby D

avatar van toris
Deze man weet hoe hij een feestje moet bouwen. Dubstep is niet wat ik normaal aan zet, maar live klinkt het zo goed! Prima plaatje ook trouwens.

Prima cd!

When I Look At You is een van mn favoriete wobble dubstep tracks!

avatar van UK-Choonz
Best een degelijk plaatje al vervalt hij her en der wel in inspiratieloos gesnoei. Maar de hoogtepunten zijn dan weer goed. Zo'n nummer als True Romance is een echte goede reincarnatie van rave.

Die samenwerking met Baby D is prachtig. Fantasisch dat ze die hebben weten te strikken. Als Baby D dat nou eens vaker zou doen.

avatar van RogerV
Leuk inderdaad een nieuw nummer met Baby D.

Verder wisselvalig plaatje dit.