Chilly Gonzales - The Unspeakable Chilly Gonzales (2011)

Canada
Pop / Hip-Hop
Label: Gentle Threat

1. Supervillain Music (3:14)
  2. Self-Portrait (3:37)
  3. Party in My Mind (3:22)
  4. Different Kind of Prostitute (2:34)
  5. Rap Race (1:58)
  6. Beans (3:29)
  7. Bongo Monologue (3:05)
  8. Who Wants to Hear This? (2:41)
  9. Shut Up and Play the Piano (3:30)
  10. Different Kind of Prostitute [Instrumental] (2:36)
  11. Self-Portrait [Instrumental] (3:38)
  12. Beans [Instrumental] (3:30)
  13. Who Wants to Hear This? [Instrumental] (2:42)
  14. Supervillain Music [Instrumental] *
avatar van Silky & Smooth
Erg sterk album! Teksten met een grote dosis humor gebracht door een goed flowende Chilly Gonzales, ondersteund door een geweldig orkest. Het orkest zorgt voor een filmisch geluid. Hip-hop met een knipoog zonder flauw te worden. Super!

Rene1979
Ik ga hem ook eens snel tjekken! Had trouwens even wat onderzoek gedaan maar de man heet zelf Chilly Gonzales ook even aangepast.

0,5
Zeer zwak album.Als een soort dorpsgek hoor je hem ieder nummer kapot maken.Alhoewel de muziek mij wel bekoord.De instrumentale nummers vind ik dus de betere.