Axel Rudi Pell - The Ballads IV (2011)

Duitsland
Label: SPV

1. Where the Wild Waters Flow (5:34)
  2. Holy Diver (4:49)
  3. Hallelujah (4:16)
  4. Northern Lights (6:22)
  5. Noblesse Oblige (Opus #5 Adagio Contabile) (4:08)
  6. Love Gun (4:03)
  7. Glory Night (5:44)
  8. In the Air Tonight (8:37)
  9. Touching My Soul (6:32)
  10. Like a Child Again (4:47)
  11. No Chance to Live (6:17)
  12. Haunted Castle Serenade (Opus #4 Grazioso E Agresso) (3:51)
  13. The Curse of the Damned (9:57)
avatar van BlauweVla
O my God, ze hebben zich gewaagd aan "Hallelujah"
"Holy Diver" in balladevorm is aan de andere kant dan wel weer goed, mooi gebaar naar één van Pell's grote voorbeelden.

avatar van Ricardo74
Prachrige plaat met een absoluut schitterende produktie. Vol, bombastisch en kristal helder. Waren alle albums maar zo mooi opgenomen... Is de muziek bijzonder? Is het apart? Nee. Absoluut niet. Is het goed? Ja! Je weet gewoon bij Axel Rudi wat je krijgt. zonder verassingen. Maar wat je krijgt is altijd van een hoog nivo. Schitterende gitaar partijen en fenomenale zang van topzanger Johnny Gioeli.

Heerlijke plaat!