Teengenerate - Get Action! (1994)

Japan
Punk / Rock
Label: Crypt

1. Mess Me Up (1:46)
  2. 1979 (1:35)
  3. Dressed in Black (2:46)
  4. Fake Fake Fake (1:56)
  5. Human Tornado (1:47)
  6. Plastic Man (2:34)
  7. Let's Get Hurt (2:45)
  8. Right Now (2:12)
  9. Radio 55 (1:46)
  10. Front Page (1:27)
  11. She's So Fine (1:35)
  12. Something Got You (2:13)
  13. Kicked Out of the Weebelos (1:16)
  14. Don't Leave Me (2:13)
  15. I Don't Want to Follow You (2:09)
  16. Hey Baby (1:22)
  17. Shake, Rattle & Roll (1:35)
avatar van Dielie
zeer dik album, alleen jammer van de TE slechte kwaliteit, rockt wel voor 1000, aanrader!!

Sietse
toen ik hem kocht vond ik hem fantastisch, nu echter toch wat minder. Ben niet meer zo van de garage punk en rock........

we worden oud.

avatar van Dielie
Wat is dit toch een dikke schijf!!

Waaaaaaaaaaa!

heb vandaag de andere 2 albums van Teengenerate ook maar besteld,

JUIJ!

Riverdale
Sietse schreef:
we worden oud.

Daarom moet je nu juist dit album blijven draaien! Get Action! geeft je het gevoel voor altijd jong en onbezonnen te zijn. Deze losgeslagen, oprecht rauwe punkrock 'n roll drilt alle zorgen die volwassen mensen hebben uit je kop vandaan.
En als 'oude' muziekliefhebber heb je een voordeel; door de bak met herrie heen hoor je dat de nummers stiekem heel goed in elkaar steken. Dan doe je toch niet moeilijk meer over zoiets onbenulligs als geluidskwalteit? Low-fi? Nee, gewoon No-fi. Get Action!

avatar van Jlyneplastik
MESS ME UPPP

Riverdale schreef:

idd, de geluidskwaliteit maakt de plaat juist vet, toegegeven, maar tis toch even aanpassen int begin, vandaar

5!

avatar van Dwejkk_
Mess Me Up Beste meescheeuw nummer ooit?