Marcel Fengler - Berghain 05 (2011)

Duitsland

17. Reagenz - The Labyrinth
  18. 20:20 Vision - Future Remembrance [20:20 Livestyle Mix]
  19. Convextion aka E.R.P. - Vapor Pressure
avatar van Ynoskire
Nieuwste deeltje in de serie, de helft is nog niet gereleased. Als ik zo de artiestennamen doorneem zal het wel in mijn straatje vallen, namen als byetone en skudge staan garant voor kwaliteit.

tuktak
beste mixplaat uit de serie. wat nieuw spul idd, maar ook best oude (hele vette) releases van zon 10 jaar oud ofzo. fengler mixed het allemaal zo fijntjes door elkaar dat je het verschil tussen oud en nieuw amper hoort. knap gedaan.

Poa
Die Ben Sims track, wat een beest zeg

avatar van essence
Ferme mix, niettegenstaande ik maar een drietal artiesten ervan ken. Een heel goed opbouw ook.