An Autumn for Crippled Children - Everything (2011)

Label: Aeternitas Tenebrarum Musicae Fundamentum

1. Forever Never Fails (5:13)
  2. Formlessness (5:13)
  3. Absence of Contrast (4:05)
  4. We All Fall (5:56)
  5. Nothng / Everything (5:30)
  6. Her Dress as a Poem, Her Death as the Night (4:35)
  7. I Am the Veil (4:19)
  8. Cold Spring (4:14)
  9. Rain (4:40)
avatar van Metalhead99
Één van de beste ontdekkingen van dit jaar tot nu toe. Experimentele Black Metal van Nederlandse bodem nog wel! Erg sfeervol en een best koude plaat. Het lijkt net een soort introductie van de herfst. Ik ben gauw tevreden met dit soort platen. Voor de liefhebbers van het subgenre is het zeker weer de moeite waard.

avatar van AOVV
Degelijke plaat, die absoluut zijn sfeervolle momenten kent. Alleen heb ik dit jaar al heel wat betere dingen beluisterd, en ben ik niet echt onder de indruk. Het klinkt mij allemaal een beetje vormloos in de oren, zoals de titel van het tweede nummer al doet vermoeden. Het is soms een beetje een brij, waar ik niet veel kan uit opmaken, en daardoor verslapt m'n aandacht. Terwijl je die er bij dit soort platen net moet kunnen bijhouden.

3 sterren

avatar van Bakema NL
Nummer 6 is mijn kennismaking met deze muziek van eigen bodem........en dat smaakt naar meer...