Melanie C - Beautiful Intentions (2005)

Label: Red Girl

1. Beautiful Intentions (3:52)
  2. Next Best Superstar (3:29)
  3. Better Alone (4:35)
  4. Last Night on Earth (3:28)
  5. You Will See (3:30)
  6. Never Say Never (3:12)
  7. Good Girl (4:06)
  8. Don't Need This (3:50)
  9. Little Piece of Me (3:00)
  10. Here and Now (4:29)
  11. Take Your Pleasure (3:11)
  12. You'll Get Yours (4:44)
  13. First Day of My Life * (4:04)
  14. Everything Must Change * (3:32)
  15. Warrior * (3:47)
  16. Runaway * (3:24)
  17. Next Best Superstar [Culprit One Club Mix] * (5:29)
  18. Better Alone [Pop Mix] * (3:56)
  19. First Day of My Life [Acoustic] * (4:04)
avatar van musicfriek
Gut, leeft zij ook nog? Ben bij voorbaat al NIET benieuwd hoe dit klinkt aangezien haar vorige singles zeer onder de maat waren...

avatar van Spidey2003
musicfriek schreef:

Ja, zij leeft ook nog. En haar derde solo-album klinkt fantastisch.

Maar ja, smaken verschillen.

Ik vind Melanie C. een zeer goede zangeres. Ze heeft een zeer goede stem en maakt goede nummers.

Voor degenen die interesse hebben, haar website is:

Ik heb d'r nieuwe album gehoord! Echt een aanrader!

dr nieuwe album is echt geweldig.
er staan mooie nummers op en ook veel rocky nummers.
ze heeft een hele mooie stem.ik vind dit album vele malen beter klinken dan haar vorige album.
dr cd komt 9 mei in nederland uit maar haar single next best superstar is al uit in nl.

Ik heb een aantal nummers van d'r nieuwe album gehoord en she blew me away!

heel goed, had ik niet verwacht!

suuuupergoed album. Liedjes moeten groeien, mr nadien subliem!

eentonig album vind ik

yes! de volgende single wordt de title track en er is nu een nieuwe editie uit met het nummer 'First day of my life'

sco
Zeer goed verassend album met steengoede rock tracks. Een absolute aanrader.

echt een goed album. Jammer dat ze elke keer van die kritieken krijgt. Luister eerst de cd maar voordat je commentaar geeft.

verschrikkelijk goed

zeker geen ex spice girl meer
goed dat ze weg is bij virgin(of is vrigin weg bij haar)

nou ja, gelukkig is dit album veel beter en echt een aanrader, first day of my life en better alone zijn aanraders!

avatar van levenvergeten
Op zich kan ze redelijk zingen - maar niet heel goed.

Op zich ziet ze er goed uit - maar iets aan haar staat me niet aan.

Op zich hebben deze liedjes hitparadapotentie - maar toch ook weer niet.

Op zich zong ze op Parkpop best goed - maar toch ben ik eerder weg gegaan.

Op zich had ze nog een CD met the Spice Girls moeten maken - al waren die nog slechter dan zij solo.

Ik weet niet zo goed wat nou van haar moet vinden.

avatar van tnf
tnf
*antwoord op laatste zin*

Een 'net niet'-gevalletje?

avatar van levenvergeten
Juist, eentje waar bij Idols Henk-Jan en Jerney tegen zouden stemmen, maar Eric voor.

Super album.

Slechtste nummers zijn Beautiful Intensions, Never Say Never, Good Girl, Take your Pleasure en Here And Now.

Beste zijn Next Best Superstar, Better Alone, First Day Of My Life en Last Night On Earth.

avatar van Tekh
Musicer schreef:
Super album.

hmmm super album... 5 nummers slecht en 4 goed.

^^En de rest van de nummer zijn gewoon tot heel goed. Ik noemde enkel de liedjes die er voor mij écht uitspringen.

avatar van Mjoesik
Bij Melanie C blijf ik geluk hebben! 'Northern Star' vond ik voor 12 Euro, enkele jaren geleden, 'Reason' voor 3 Euro, deze Beautiful Intentions' voor 1 Euro bij een uitverkoop ! En ik moet zeggen , hij verrast me zeker. Ze blijft een leuke stem hebben en de liedjes zijn heel herkenbaar en hebben toffe melodieen!
Spijtig dat ze in Belgie zo weinig succes heeft...
Nu nog haar nieuwe 'This Time' vinden voor minder dan 5 Euro en dan is mijn MelC-collectie volledig !

avatar van kaztor
levenvergeten schreef:

Ik heb ze ook solo altijd beter gevonden dan met de band.
Vond het eigenlijk meer een gimmick dan een band, eerlijk gezegt.

avatar van vin13
Toch wel benieuwd geworden door de reacties, Northern star vind ik best goed als deze daar bij aansluit laat ik hem niet liggen voor 1 euro ook niet voor wat meer. Enige spicegirl met spice in haar stem en uiterlijk typisch Manchester/girl nextdoor.(dat is voor mij positief)

avatar van MusicFreak
First Day of My Life vind ik een erg mooi nummer. Bovendien kan ik haar variatie wel waarderen. geen album klinkt hetzelfde.