Camembert - Schnörgl Attahk (2011)

Frankrijk
Rock / Jazz
Label: Altrock

1. Infinicheese (1:35)
  2. Clacos Zero (0:35)
  3. Untungan (11:13)
  4. Clacos 1 : Notre Mere? Tous (1:58)
  5. El Ruotuav Ed Sram (8:16)
  6. Clacos 2 : Die Experimente von Dr. Frankenschnoergl (0:48)
  7. Le Meurtrier Volant (9:01)
  8. La Danse du Chameau - Batifolade (Part 1) (5:29)
  9. Soif! (Part 2) (1:17)
  10. La Tempete de Sable (Part 3) (4:51)
  11. Reveries Lubriques (Part 4) (1:09)
  12. The Final Run (Part 5) (5:01)
avatar van thedunno
Ik ben de laatse jaren een enorme fan van het altrOck label geworden en zo lang ze blijven verbazen met releases als deze van het Franse Camembert zal dat wel zo blijven.

Jazzy, spacy, een beetje maf hier en daar maar o zo meeslepend. Een verslavend plaatje.
Een Jazz-rock band met een harp-speler; dat horen we niet zo vaak.

avatar van Mssr Renard
Ik hoor een mengsel van invloeden van Zappa, Gong, Canterbury en Krautrock. Zo nu en dan echt heel mooi, op andere momenten knettergek. De tegendraadse ritmes en dissonanten vliegen je om de oren. Ik vind de blazers een goede toevoeging maar de electrische gitaar weer wat minder. Maar je kunt niet alles hebben.