MENU

Chris Cornell - Songbook (2011)

3,83

Label: Universal

1. As Hope and Promise Fade (3:47)
  2. Scar on the Sky (3:40)
  3. Call Me a Dog (4:52)
  4. Ground Zero (2:59)
  5. Canít Change Me (4:19)
  6. I am the Highway (4:57)
  7. Thank You (4:48)
  8. Cleaning My Gun (5:19)
  9. Wide Awake (3:33)
  10. Fell on Black Days (5:05)
  11. All Night Thing (3:25)
  12. Doesnít Remind Me (4:08)
  13. Like a Stone (4:04)
  14. Black Hole Sun (4:38)
  15. Imagine (4:07)
  16. The Keeper (3:58)

avatar van Ducoz

geplaatst op 5 november 2011, 9:28 uur, permalink
Hmmm zou dit wat zijn?
Ik had meer gehoopt op een nieuwe Soundgarden..

geplaatst op 5 november 2011, 9:57 uur, permalink
Voorproefje

Chris Cornell: The Keeper (MP3) @ Antiquiet

geen soundgarden

wat is geweest is geweest btw, move on

avatar van Ducoz

geplaatst op 5 november 2011, 9:58 uur, permalink
Achja, je weet dat ze vorig jaar weer bij elkaar zijn gekomen, dus daar had alles in gezeten.
Ik word een beetje bang van releases als dit met "Imagine" en "Black Hole Sun".

Er komt overigens in de Lente van 2012 een nieuwe Soundgarden

geplaatst op 5 november 2011, 10:47 uur, permalink
Ik zit er niet op te wachten iig, die nieuwe soundgarden, het beste is al gemaakt door de band, Cornell doet al jaren zijn eiigenwijze ding en trekt daarmee wellicht weer nieuwe fans, mij kan het nie bekoren, al is het immer een genot de man te horen zingen

avatar van CWTAB
geplaatst op 6 november 2011, 10:28 uur, permalink
akoestische plaat met led zeppelin cover (thank you) & john lennon cover (imagine), waar de man live (met band of soundgarden) soms niet altijd even zuiver klinkt kan dit toch solo wel opvallen en storend overkomen...

avatar van EvilStrings

geplaatst op 24 november 2011, 19:53 uur, permalink
Cornell is hier wel goed bij stem, vind ik eigenlijk. Het klinkt stukken beter dan zijn liveoptredens in de Audioslave-periode. Dat gezegd hebbende zit ik eigenlijk meer te wachten op die nieuwe Soundgardenplaat en is dit niet meer dan een leuk tussendoortje.

avatar van Killeraapje
geplaatst op 12 december 2011, 0:29 uur, permalink
Vandaag heb ik deze cadeau gekregen van mijn vriendin en ik ben er dol gelukkig mee. Na een eerste luisterbeurt vind ik dit een heerlijk album dat elke Cornell fan moet proberen. Cornell zelf is uitstekend bij stem zijn songkeuze is verassend en de uitvoeringen erg goed. Voorlopig hoogtepunt vind ik Wide Awake, As hope and promise fades en Like a Stone. Ik ga deze de komende tijd veel draaien! _O_

geplaatst op 22 december 2013, 17:13 uur, permalink
Unplugged en de stem van Cornell leken mij een geweldige combinatie. De unplugged albums van AIC en Nirvana waardeer ik zeer dus dit moest wel goed komen. En dan ook nog een soort 'greatest hits' collectie.

Helaas wil Chris ons iets laten horen wat wij al lang weten, namelijk dat hij een hele goede stem heeft. De stem zit zo op de voorgrond, nog effe en hij gaat a capella. Heel veel onnodige uithalen. Zo veel dat het me gaat storen. Een stuk meer ingetogen en dit had een heel goed album geweest.