Amerie - Touch (2005)

Label: Columbia

1. 1 Thing (3:59)
  2. All I Need (3:10)
  3. Touch (3:39)
  4. Not the Only One (3:46)
  5. Like It Used to Be (3:40)
  6. Talkin' About (4:20)
  7. Come with Me (3:34)
  8. Rolling Down My Face (3:34)
  9. Can We Go (3:29)

met Carl Thomas

10. Just Like Me (3:46)
  11. Falling (4:59)
  12. 1 Thing (4:18)

met Eve

13. Why Don't We Fall in Love [Rmx] (6:08)
  14. Man Up * (3:38)

met Nas

15. I'm Coming Out * (3:31)
De single 1 Thing heeft wel een aardige beat. Alleen jammer dat de zang niet veel voorstelt.

Het nummer One Thing wordt zot gedraaid...het heeft inderdaad een aanstekelijke beat..

lekker wijf

redelijk album maar niet alle nummers zijn goed, rolling down my face is wel lekker, en zij natuurlijk ook

kiekske

nicolas
huh?

avatar van Nubis
1,5
1 Thing is wel een lekker nummer!

Voor de rest ken ik het niet. Maar misschien dat m'n zus ofzo het nog koopt, ga ik hem even jatten en luisteren.

avatar van Josje
leukk album !!

avatar van jowietje
Amerie is relax en lekker Touch, All I need en roling down my face zijn relax!

1 thing vond ik een van de meest leuk en aanstekelijke nummers van 2005. Touch vond ik al minder, en de rest van ik het album heb gehoord vind ik ook maar matig.. Jammer.

nicolas
ook weer een one hit wonder zeker? laatste bericht in oktober vorig jaar, tzal er ook mee gedaan zijn...

avatar van MJ_DA_MAN
Meidje, ook van jou zijn er al 100en. Orginalitiet please...

avatar van jowietje
Haar nieuw nummer is uitgelekt, en damn die is vet en vernieuwend heel appart maar toch vet hier kun je hem luisteren: http://whatspoppin.punt.nl/index.php#278931

Electro_
Wat is er nou precies vernieuwend aan?

Moet je luisteren

avatar van BoordAppel
Ik zou ook niet weten wat er nu vernieuwd aan zou moeten zijn.

avatar van jowietje
Ik vind het een appart nieuw liedje er bestaat nog niet zoiets.

J Casablancas
Meen je dat nu?;o Als het liedje al had bestaan had ze m zeer waarschijnlijk ook niet geschreven (lees: voor haar laten schrijven).

Electro_
jowietje schreef:
Moet je luisteren

Ja, ik had hem al beluisterd dus. Het is wel een leuk nummer (lees: leuker dan het gemiddelde Top40-nummer) maar echt vernieuwend is het niet.

avatar van swoon
Ik heb 1 thing altijd een goed nummer gevonden, en Touch was ook niet echt heel slecht. Het is trouwens gewoon een heel lekker wijf.

avatar van jowietje
Ik heb ondertussen 3 nummers gehoord van het nieuwe album Sessions. En die klinken zeker lekker en vernieuwend, behalve het nummer Got what you need, die is totaal niet vernieuwend die lijkt haast wel een gecoverd nummer van J.Lo

Wel goed aan het nieuwe album is dat Amerie er zelf nummers voor heeft geschreven.

Mojo Pin
Benieuwd of ze in haar volgende clip ook een keer wat kleren aan heeft.

avatar van jowietje
Als het een mij ligt laat ze ze weg, Amerie is gewoon heeerlijk om naar te kijken

avatar van swoon
Lijkt toch een one-hit-wonder te gaan worden. Spijtig, want het meisje had mooie benen.

avatar van jowietje
Haar nieuwe video voor "Take control/ That's what you are" word opgenomen. En voordat haar nieuwe album "Because I love it" uitkomt, brengt ze eerst 2 mixtapes uit om het wachten iets minder "zwaar" te maken. De eerste mixtape is al te beluisteren op haar MySpace en klinkt helemaal geweldig. Take control is al super, maar de rest ook. Ook doet ze een eigen versie van Luda's Money maker.

Ik kan niet wachten op het nieuwe album!

Ik vind het een vet relaxte album. "1 thing" is natuurlijk een topper op zich. Haar zang is idd nooit geweldig geweest, maar ze is wel zeker aanwezig op haar platen. Soms doet het er gewoon niet toe als iemand dan zo'n top zanger(es) is. Ik vind het echt zo'n album die je af en toe gewoon ff lekker op kan zetten.

avatar van Reijersen
1 Thing kent zo onderhand een cultstatus en is meteen ook het hoogtepunt van de cd van deze zeer mooie dame. Haar stem is veel te dun om verrassend uit de hoek te komen. Daarnaast zijn de producties te standaard om te verrassen.

RedLightCityBoy

avatar van JLjuju
Ik weet niet wat het is maar ik vind haar stem echt heel mooi...

Het nummer "1 thing" heb ik leren kennen door de soundtrack van de film "Somewhere" (2010) geregisseerd door Sofia Coppola. Standaard hou ik helemaal niet van R&B maar dit nummer hangt ergens tussen "garage" en dat genre in - kortom, het doet wat met me. Maar ik draaf door.

avatar van pureshores
toen 1 Thing een hit was vond ik het vrij irritant maar nu jaren later is het wel een rnb classic.
de produktie van Rich Harrison doet het em natuurlijk ook, want Amerie is naar mijn mening een light zangeresje. Daarom vind ik Whatever you want van J Lo ook een zeer sterk nummer uit dezelfde tijd maar puur door zijn produktie.