Young Jeezy - TM 103: Hustlerz Ambition (2011)

Label: Corporate Thugz

1. Waiting (3:30)
  2. What I Do (Just Like That) (4:17)
  3. O.J. (4:04)

met Fabolous en Jadakiss

4. Nothing (4:03)
  5. Way Too Gone (4:48)

met Future

6. SupaFreak (4:26)

met 2 Chainz

7. All We Do (5:04)
  8. Leave You Alone (5:29)

met Ne-Yo

9. Everythang (3:38)
  10. Trapped (3:58)

met Jill Scott

11. F.A.M.E. (4:08)

met T.I.

12. I Do (5:12)

met André 3000 en Jay-Z

13. Higher Learning (3:44)

met Devin the Dude, Mitchelle’l en Snoop Dogg

14. This One's for You (5:26)

met Trick Daddy

15. .38 * (5:05)

met Freddie Gibbs

16. Ballin' * (4:44)

met Lil' Wayne

17. Lose My Mind * (4:02)

met Plies

18. Never Be the Same * (4:01)
totale tijdsduur: 1:01:47 (1:19:39)
bennerd
Deze zie ik wel zitten.

avatar van He$$el_01
F.A.M.E is echt chill. Staan ook een aantal interessante gastartiesten tussen.

Harco
Ik ben benieuwd, maar ik ben ook van mening dat hij absoluut niet uit de voeten kan met de huidige lichting trap-beats (Drumma Boy, Lil' Lody). Jeezy's stem kwam beter uit de verf op de trapsound uit de periode - pak 'm beet - 2004-2008. Toen was het grootste deel van de muziek uit het zuiden een stuk warmer en zelfs soulvoller.

M-Ty
Plaat is zojuist gelekt, morgen maar is een eerste luister beurt geven... uiteraard ook al besteld voor de 20e..

''Talk to me'' staat overigens niet op deluxe versie... en is vervangen door ''Never be the same''

avatar van TheLegacy
Volgens mij heeft Em' ook geen feature op Never Be The Same?

M-Ty
TheLegacy schreef:
Volgens mij heeft Em' ook geen feature op Never Be The Same?

Nee, met vervangen bedoelde ik ook als in volledig vervangen. Overigens, is het altijd maar afwachten wat de bonustracks zijn. Op de gelekte versie (de deluxe versie) staat ''Talk to Me'' er in ieder geval niet op... misschien itunes bonus of zo.

Voor alle duidelijkheid ''Never Be The Same'' is een solo track

avatar van Game
Waarom een nummer maken met Eminem en 'm niet gebruiken? Label politics ofzo? Vond 'm persoonlijk erg vet, alhoewel Em alleen het refrein doet, een van de betere Jeezy nummers die ik ken.

Overigens lees ik dat Samuel L. Jackson dit album aan elkaar praat. WTF.

avatar van TheLegacy
Nou, van dat Samuel L. Jackson gebeuren heb ik anders niks gehoord, haha!

Game schreef:

Overigens lees ik dat Samuel L. Jackson dit album aan elkaar praat. WTF.

Samuel L. Jackson is, als ik het me goed kan herinneren, de verteller in .38 (de kortfilm van Young Jeezy). Op het album is hij niet te horen.

avatar van Game
Ah, zo. Ik ergens dat hij op dit album te horen was, haha.

avatar van Yestsida
Samuel L. Jackson is niet de verteller van de kortfilm (.38), maar van A Hustlerz Ambition (een documentarie).

De documentaire:

Klik.

avatar van He$$el_01
Is dit een beetje van het niveau van The Recession? Dat is namelijk gewoon een keihard album.

avatar van Yestsida
Ik vind hem persoonlijk beter dan The Recession. Dit is denk ik zelfs mijn lievelings-album van Jeezy tot nu toe.

avatar van j.b.b.l
Jeezy die ondersteund wordt door keiharde beats is altijd vermakelijk.

avatar van KILLERBEE99
Verwachte er niet veel van, maar het sprak me toch wel gelijk aan

avatar van MJ_DA_MAN
Ietsjes minder dan zijn vorige twee albums, maar wederom bij vlagen harde beats met een Jeezy die nog steeds niet geweldig is, maar ze wel op zijn manier vermakelijk aanvult.

Vind dit album veel minder dan de vorige 2. Veel te traag tempo in de nummers. Mist veel energie t.o.v. vorige albums. Wist me niet te boeien buiten enkele nummers.

bennerd
Over het algemeen vind ik Young Jeezy een 'net niet'-geval. Bovengemiddeld goede rapper, maar zijn platen zijn vaak te eentonig om te blijven boeien. Maar verdomme, zo'n knaller als What I Do (Just Like That) is wel een knieval waard

avatar van RotterdamWe$$$t
Mijn favoriete YOUNG JEEZY album #THAT'S RIGHTTT (jeezy voice)
OJ
What I Do (Just Like That)
All We Do
F.A.M.E. en dan zijn er nog een paar tracks die ik echt dope vind...

lckay
F A M E is ziek.