Heavy Trash - Heavy Trash (2005)

Label: Yep Roc

1. Dark Hair'd Rider (1:51)
  2. Lover Street (2:55)
  3. The Loveless (2:38)
  4. Walking Bum (3:55)
  5. Justine Alright (2:43)
  6. Under the Waves (3:49)
  7. The Hump (3:15)
  8. Mr. K.I.A. (3:36)
  9. Gatorade (2:29)
  10. This Day Is Mine (3:06)
  11. Fix These Blues (2:58)
  12. Take My Hand (3:28)
  13. Yeah Baby (2:40)
avatar van pauljojo
Morgen live in Paradiso... Wat ik ervan ken klinkt erg grappig moet ik zeggen, dus misschien kom ik morgen wel ff langs

avatar van Ali Chemicali
Ik ga ze miss zien op bekensteinpop

avatar van Herr Meijer
... en vrijdag Patronaat. Ben benieuwd of ik met het album danwel t-shirt de deur uitloop.

avatar van Herr Meijer
... en inderdaad, na zo'n 2 uur dampende rock-'n-roll liep ik, net als velen, met een lekker dik vinylalbum de deur uit. Heerlijke show weer van mister Spencer en de zijnen.

Eigenlijk koop ik nauwelijks albums in de winkel. Als ik naar een bandje ga, en ik vind het goed, koop ik danwel een shirt danwel een album na afloop – maar dan moeten ze het natuurlijk wel aanbieden

joranomic
Paar jaar terug gezien op een festival, vond het live erg goed. Ik kende Jon Spencer ook al van de Blues explosion wat ik ook wel tof vond. Op cd vind ik het toch allemaal wat minder. Favoriete nummer toch wel "take my hand" maar dit komt door de live versie van het nummer waarbij Jon Spencer "preekt" naar het publiek.