Hammers of Misfortune - Fields / Church of Broken Glass (2008)

Label: Profound Lore

1. Fields Trilogy: Agriculture (5:04)
  2. Fields Trilogy: Fields (4:44)
  3. Fields Trilogy: Motorcade (6:20)
  4. 331 (0:57)
  5. Rats Assembly (6:10)
  6. Always Looking Down (5:33)
  7. Too Soon (8:31)
  8. Almost (Left Without You) (8:17)
  9. Butchertown (10:19)
  10. The Gulls (6:34)
  11. Church of Broken Glass (4:19)
  12. Train (4:01)
avatar van feenah
Deze cd bestaat feitelijk (het woord "eigenlijk" zou moeten verboden worden, het wordt teveel gebruikt) uit twee cd's: Fields (track 1 tem 7) en Church of Broken Glass (de rest).
Op Fields hebben ze blijkbaar alle mooie melodieën samen geperst, terwijl op Church meer geëxperimenteerd wordt. Nu, ik hou wel van een beetje geëxperimenteer hier en deer, maar hier blijk ik het moeilijk te vatten. Er staan natuurlijk wel goede songs op, zoals daar zijn: The Gulls, Church en Train. Misschien komt het later wel, want is dat niet de kracht van goeie prog?
Nu de punten: Fields 4,5 Church 3 maakt samen 7,5 op tien. Is een gemiddelde van 3,75.
We ronden af naar boven in crisistijd, dus dat maakt een nipte 4.