Rubble - Farewell Drugs (2011)

1 stem

Label: Latino Bugger Veil

1. Cigarette Rabbit (6:20)
  2. It's So Easy (2:57)
  3. You Can't Ever Come Down (4:14)
  4. Tom of Midland (5:40)
  5. Old Dominion (2:52)
  6. White Melt (2:20)
  7. On the Road South (3:17)
  8. Kangchenjunga (5:28)
  9. Southside Ashes (2:34)
  10. Grey At Grace (5:13)
avatar van essence
Psychrock combo, die al in 2003 begon met als leden King Coffey (Butthole Surfers) en Bobby Baker (ST-37, Baby Robots). Tom Carter (Charalambides) speelde een tijdje gitaar hier maar droeg later de fakkel over op Shawn David McMillen (Ash Castles on the Ghost Coast, Warmer Milks). Later kwamen daar nog Matt Turner (Quttinirpaaq) en Craig Stewart (Six Organs of Admittance) bij.

En nu dus, na 8 jaar, toch nog een plaat.
En die mag er best wezen: groezige psychedelische rock waar de geest van The Butthole Surfers toch in beetje in rondwaart, maar dit is nog meer gelieerd naar de zuivere psychedelische rock.
Freaky hoes ook.

Slechte titel zeg