Divine - The Best Of (1997)

Dance / Electronic

9. Shake It Up
  10. T-Shirts & Tight Blue Jeans
  11. Love Reaction [Calypso Version]
  12. Native Love [Remix 1984]
Uiterst vermakelijke hits van deze disco-diva

Maar dat je dit gedoseerd tot je moet laten komen maakt een verzamelalbum als dit wel duidelijk. Het begint wel erg op elkaar te lijken en mij is het dan ook nog nooit gelukt om dit album in 1 keer uit te draaien.

avatar van Goodfella
Altijd al geweten dat die carriere van Richard rond deze tijd een flinke wending nam.

avatar van platedraaier
Deze cd Zaterdag even knalhard aangezet rijdend over de duitse autobahn. Daar is het gewoon perfecte "foute" muziek voor.

avatar van musicfriek
Shoot Your Shot is echt ge-ni-aal!!

Pieter Paal
'Kick your butt' is ook zo'n knaller.

avatar van Crush
'Love reaction' vind ik geweldig, al was het maar om het heerlijk onbeschaamde jatwerk. Wanneer je het op een feest draait waar bijvoorbeeld darkwave, ebm, industrial en new wave klinkt, denken velen aanvankelijk dat ze New Order horen.

avatar van kareltjemusic
love reaction is ook van New Order's blue monday "geleend"

avatar van Crush
Naar verluidt vond New Order het zo kut klinken dat ze niet eens werk wilden maken van Bobby Orlando's jatwerk.

Aalleen jammer dat 'I'm so beautiful' en 'You think you're a man' op deze CD ontbreken.