Hardfloor - Hardtrance Acperience EP (1992)

1 stem

2. Acperience 2 (4:12)
  3. Acperience 3 (4:56)
  4. Acperience 4 (4:03)
avatar van RogerV
Zeker Acperience 1 is een enorme knaller. Wat een klassieker die hard op je inramt en je helemaal meesleurt. Zeker die break is geweldig gedaan.

Anderen zijn ook leuk maar op een gegeven moment gaat het monotone geluid van Hardfloor toch wel vervelen.

avatar van T.O.
Legendarische plaat inderdaad. Ik heb ze helaas nooit live gezien, schijnt dat ze daarbij wel eens zes verschillende TB-303 machines op elkaar aansloten

Ramon Zenker, de helft van dit duo, heeft later nog aardig wat commercieel werk gedaan zoals Fragma, Bellini en Paffendorf.

avatar van RogerV
En ook achter Perplexer zat hij

Overigens heb ik ook een review gemaakt van hun Best off album. Al hun goede tracks over de jaren heen vormen als je ze bij elkaar schraapt een geniale plaat.

avatar van trebremmit
Acperience 1 wat een acid knaller is dat zeg, kende het nog niet maar op discogs kom je nog eens wat tegen.