Backstreet Boys - Never Gone (2005)

Label: Jive

1. Incomplete (3:59)
  2. Just Want You to Know (3:53)
  3. Crawling Back to You (3:44)
  4. Weird World (4:12)
  5. I Still... (3:49)
  6. Poster Girl (3:56)
  7. Lose It All (4:04)
  8. Climbing the Walls (3:43)
  9. My Beautiful Woman (3:38)
  10. Safest Place to Hide (4:40)
  11. Siberia (4:17)
  12. Never Gone (3:46)
  13. Song for the Unloved * (3:38)
  14. Rush over Me * (3:29)
avatar van *San*
0,5
never gone??!!?? ga lekker trug naar de kleuterschool!!

djeffibrelich
meesterwerk van begin tot eind, dit.
hoewel het niet het niveau bereikt van hun eerdere werk,
vooral de eerste album was een mijlpaal in de popgeschiedenis.
de danspasjes zijn nu minder en de groep-outfits zijn
niet meer zo geinspireerd
ondanks dat blijft dit nog steeds het werk van een groep intellectuelen, en dat hoor je.

5 sterren

djeffibrelich
nicolas:ik vraag me af of mijn 2* niet te veel is? ach ja ik mag me niet veel laten leiden door mijn hoe zal ik het zeggen, mijn muziekSMAAK

tamadrums:Ik heb enkele maanden voor de release gelezen over de comeback van de BSB. Er werd gezegd dat ze nu rock gingen maken.

Blijkbaar vergissen de jongens uit de achterstraat zich.
Dit trekt op niet veel.

Deze comeback is een pijnlijke vergissing van deze boys.

dank jullie beiden, ik had een goede lach nodig

djeffibrelich
deze is ook al hilarisch:

ward:Slipknot invloeden zijn er wel duidelijk van af te horen

avatar van kaztor
Een ex van me heeft me eens naar een optreden van hun gesleurt. Natuurlijk had ik die dag een Pantera-shirt aangetrokken (Vulgar Display Of Power, welteverstaan) en zo banjerde ik in het Gelredome door de bergen teddyberen(!!) door de zaal, aangekeken door BSB-fans die mij pisnijdig aankeken!!

Het optreden was behoorlijk kut, trouwens.

avatar van SoNick
Ik vind dit album best gaaf hoor. Jammer dat sommige mensen niet openstaan voor de Backstreet Boys vanwege de softe uitstraling. Zelfde geld voor Westlife, Boyzone etc. Het blijft toch gewoon erg goede muziek hoor.

Hmm..
Toch blijf ik me afvragen of iedereen die gestemd heeft deze CD ook daadwerkelijk heeft geluisterd.
Het is namelijk een goed album dat na tig keer luisteren nog steeds om aan te horen is, en dan ben ik geen BSB fan want de oudere "Hits" gingen wel vervelen (op een enkeling na).
Wel 4* waard.

avatar van mnrk
Kwam deze cd weer tegen tussen de rest van de mp3.

Er staan toch een paar lekkere nummers op, vooral het nummer "I Still" klinkt goed.

Zoals bij veel van dit soort groepen geldt voor mij "wel goed om naar te luisteren maar zal er nooit naar toe gaan"

avatar van papsie
Voor mij is dit duidelijk het album teveel voor deze groep, die in de beginjaren wel beter werk op de markt brachten. Men moest er een DVD extra bijsteken om de verkoop te stimuleren. En ja ppuppo64, ik heb wel degelijk geluisterd. ( heb de Cd zelfs in mijn bezit ).