Airto - I'm Fine, How Are You? (1977)

1 stem

Braziliƫ
Jazz / Wereld
Label: Warner Bros.

1. I'm Fine, How Are You? (5:14)
  2. Meni Devol (5:12)
  3. Tumbadora (3:37)
  4. Happy People (3:49)
  5. Road Is Hard (But We're Going to Make It) (5:34)
  6. Cumbia de Anders (4:22)
  7. Celebration Suite (4:18)
  8. Nativity (6:43)
WPE
Lekker in het gehoor liggende muziek, heerlijke opzwepende ritmes, en zelfs het meest gehoorde en gespeelde nummer van Brazilië ontbreekt niet: celebration suite. Helaas is deze cd bijna niet aan te komen, en duur..maar eens ga ik hem kopen

avatar van gaucho
Inmiddels heruitgebracht in de serie Jazz Fusion Best 1000-serie, een hele reeks (nee, geen 1000 )relatief obscure fusion-albums van Warner Music. Alleen in Japan, maar zeer voordelig aan te komen, bij de meeste (internationale) winkels voor rond een tientje of minder. Ik ben ook erg nieuwsgierig naar deze, en naar vele andere ook trouwens:

FUSION BEST?????? 1000?Warner Music Japan - wmg.jp

403 FORBIDDEN : LOGGED BY www.grooves-inc.de