Mucky Pup - Now (1990)

Label: Roadrunner

1. Hippies Hate Water (3:21)
  2. Three Dead Gophers (3:07)
  3. Jimmys (3:49)
  4. Baby (2:21)
  5. She Quieffed (0:42)
  6. Feeling Sick (1:52)
  7. A Headbanger's Balls and 120 Minutes (1:38)
  8. My Hands, Your Neck (3:19)
  9. Face (2:29)
  10. Hotel Penitentiary (3:05)
  11. Mucky Pumpin' Beat (3:11)
  12. I Know Nobody (2:35)
  13. Walkin' with the Devil (1:47)
  14. Yesterdays (2:33)

avatar van Fresch
Three Dead Gophers all named Harvey

haha schitterend , jeugdsentiment

avatar van andnino
Worden binnenkort opnieuw remastered uitgegeven i.v.m. de reunietour die twee keer Nederland aandoet. Zo ben ik deze plaat en A Boy... gaan beluisteren. Het klinkt niet echt mooi, een beetje kaal en leeg, maar Mucky Pup heeft leuke ideeën. Wordt live vast een feestje. Voor Now heb ik net een 3* over.

Joy
ach ja, toen was het ene leuke gimmick, maar 19 jaar later lijkt me het de moeite niet meer waard, muzikaal te karig, idd wat leuke ideeen maar zelden boeiend genoeg om meer dan 10 keer te beluisteren

avatar van ikkie
Na heel veel jaren weer eens herbeluisterd en daar zal het wel bij blijven. De eerste paar nummers wisten me weer te pakken (strak, pakkend en humoristisch), maar dan wordt het al snel minder en komt uiteindelijk het spreekwoordelijke gapen.

avatar van freakey
Joy schreef:
dit is wat mij betrefd het sterkste plaatje van dit zootje

droge metal met humor en live ook strak

noorderlicht tilburg, ergens in 90 ooit

Mee eens, dit was de beste... ik was daar ook, met hun zanger in een hele grote luier als ik het me goed herinner.....

haha ja da klopt!

sjezus wat een feest

De plaat begint fantastisch en ik had er echt zin in. Daarna staan er echter enkele gedrochten op deze plaat. In totaliteit blijf ik met een jammer gevoel achter. De vorige platen waren veel beter, harder en grappiger.