Moon Safari - The Gettysburg Address (2012)

Zweden
Label: Blomljud

1. Moonwalk (11:38)
  2. Lover’s End Pt. 1 (6:55)
  3. A Kid Called Panic (14:34)
  4. Yasgur’s Farm (8:44)
  5. The Word’s Best Dreamers (6:20)
  6. Dance Across the Ocean (8:48)
  7. Heartland (6:04)
  8. New York City Summergirl (4:57)
  9. Other Half of the Sky (30:39)
avatar van meesterdch
Van de week kwam 'other half of the sky' onderweg in de auto weer door de shuffle modus uit mijn luidsprekers. Gelukkig was ik op weg naar Etten-Leur, dus had ik de volle 30 minuten tijd om hem helemaal af te luisteren. En wat een nummer is dat toch. Zeker in deze live versie. Op de terugweg de rest van dit album maar weer eens geluisterd, met de shuffle nu uit. Dit album is voor mij vergelijkbaar met second's out van Genesis. Dat album maakte mij zo enthousiast en nieuwsgierig naar alle albums van Genesis. Dat heb ik met dit album ook. De muzikaliteit en het plezier spat uit je speakers. Vanavond dus maar weer eens de studio albums opgezet. Heerlijke muziek.