Stevie Wonder - Hotter Than July (1980)

Funk / Soul
Label: Tamla

1. Did I Hear You Say You Love Me (4:07)
  2. All I Do (5:06)
  3. Rocket Love (4:39)
  4. I Ain't Gonna Stand for It (4:39)
  5. As If You Read My Mind (3:47)
  6. Master Blaster (Jammin') (5:08)
  7. Do Like You (4:25)
  8. Cash in Your Face (3:59)
  9. Lately (4:05)
  10. Happy Birthday (5:57)
avatar van Twinpeaks
Lekker album hoor . Funky en niet vervallen in oeverloos gepiel . De controle is prima op dit album. Ik ben geen funk / soul kenner . Maar ik hoor hier gedegen songs en prima uitvoering daarvan. Alleen Happy Birthday heb ik nooit iets mee gehad . 4 sterren .

avatar van habada
Geweldig album, niet swingend lees ik?
Nog maar eens goed luisteren
Lately, i aint gonna stand for it en master blaster zijn tijdloze nummers

avatar van Minneapolis
Te lage score natuurlijk. Ja, het is net iets na zijn top (de magistrale reeks van '72-'76), maar een zeventje??

avatar van luukve
Ik luister de Top 2000 van 2023 terug van #2000 naar #1, maar ik beluister het hele album waar het nummer vandaan komt..

Album nummer: #5
Getriggerd door: #1996 (Master Blaster (Jammin'))
Andere Top 2000 nummers op dit album: geen
Nummers toegevoegd aan persoonlijke playlist: I Ain't Gonna Stand For It

Op zich prima album maar kan niet zeggen dat ik er gek van ben. Ben van Stevie Wonder verder alleen bekend met Songs in the Key of Life waar echt wat goede nummers op staan. I Ain't Gonna Stand For It is het enige nummer dat echt bijblijft. Om een of andere reden vind ik het een heerlijk nummer. De trigger (Master Blaster) is wel een aardig nummer. 3*