Rah Digga - Dirty Harriet (2000)

Label: Elektra

1. Intro (2:48)
  2. Harriet Thugman (1:28)
  3. Tight (3:14)
  4. What They Call Me (3:49)
  5. Do the Ladies Run This... (4:02)

met Eve en Sonja Blade

6. Imperial (6:24)

met Busta Rhymes

7. Curtains (3:52)
  8. Showdown (3:34)
  9. The Last Word (4:17)

met Outsidaz

10. Break Fool (3:28)
  11. Straight Spittin' Part II (2:34)
  12. What's Up Wit' That (3:59)
  13. So Cool (3:22)

met Carl Thomas

14. Just for You (4:59)

met Flipmode Squad

15. Fuck Ya'll Niggas (2:56)

met Young Zee

16. Lessons of Today (4:55)
  17. Handle Your B.I. * (3:08)
  18. Clap Your Hands * (6:01)
avatar van BoordAppel
Lang geleden dat ik dit album geluisterd heb omdat ik het toen vrij saai vond. Dit lag niet aan Rah Digga, dat is een goede MC, maar de beats bleven een beetje achter. Neem niet weg dat Lessons of Today een geniaal nummer is (DJ Premier ). Binnenkort nog maar eens beluisteren.

avatar van Jordy
Heerlijke productie + één van de beste vrouwelijke emcees = een heel fijn album. Beter dan het meeste van Busta.

Jazeker, een goede cd.
Zij behoort zeker tot 1 van mijn favo vrouwelijke mc's

avatar van Onderhond
Cute nummertje, dat Lessons of Today. Je komt nog eens wat tegen in die Top 100s

Niet iets om meteen achter de hele CD te gaan, maar klinkt wel fijn.

Echt een top album een van de beste vrouwelijke MC's

avatar van Lucanova
Ik vind de beats uberdope...ik begon me een beetje aan haar stem te ergeren, niet echt ergeren, maar vond het soms minder. Die jazzbeats zijn zeker uberdope.

avatar van Psycholamp
Kwam dit album laatst weer tegen. Vond het toentertijd wel leuk, maar ik moet het binnenkort maar weer eens herbeluisteren alvorens hier sterren aan toe te kennen.

avatar van VanDeGriend
Berichten verplaatst naar Rah Digga

avatar van MAS
MAS
Op zich wel een aardig album van Rah Digga. Vooral Lessons of Today. Rah Digga is een goede mc maar ze had eigenlijk meer Primo beats moeten hebben. Maar dat geld eigenlijk voor heel veel artiesten.