Robert Fripp / The League of Gentlemen - The League of Gentlemen (1981)

Label: EG

1. Indiscreet I (1:47)
  2. Inductive Resonance (4:35)
  3. Minor Man (3:45)
  4. Heptaparaparshinokh (2:03)
  5. Dislocated (4:35)
  6. Pareto Optimum I (2:07)
  7. Eye Needles (3:12)
  8. Indiscreet II (2:35)
  9. Pareto Optimum II (1:27)
  10. Cognitive Dissonance (3:38)
  11. H.G. Wells (3:25)
  12. Trap (4:45)
  13. Ochre (3:07)
  14. Indiscreet III (1:26)
Toen de plaat uitkwam direct gekocht en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was. Geen KC maar gewoon iets nieuws en fris. Had het geluk ze even later live te zien. Eerst in Eksit Rotterdam en een dag later in de Melkweg Amsterdam. Barry Andrews en Sarah Lee uit de Gang of Four en drummer Johnny Toobad. Johnny werd later vervangen vanwege drugsproblemen (coke). Ook de live optredens werden gedecoreerd met frippertronics die gedurende de hele avond te horen waren. Hierna werd KC weer tot leven gewekt. Prima plaat