Shakira - Grandes Exitos (2002)

Colombia
Label: Sony

1. Estoy Aquí (3:57)
  2. Antología (4:17)
  3. Un Poco de Amor (4:04)
  4. Dónde Estás Corazón (3:57)
  5. Que Me Quedes Tú (4:50)
  6. Ciega, Sordomuda (4:30)
  7. Si Te Vas (3:42)
  8. No Creo (4:10)
  9. Inevitable (3:15)
  10. Ojos Así (3:59)
  11. Suerte (3:14)
  12. Te Aviso, Te Anuncio (Tango) (3:44)
  13. (5:25)
  14. Dónde Están los Ladrones (3:33)
  15. Moscas en La Casa (3:52)
spaanstalig album met afwisseld uptempo en ballads. alhoewel mijn spaans niet geweldig klinkt dit album gewoon perfect
si te vas, no creo en estoy aquí zijn favoriet
****

Marcel²
Ojos Asi is een geweldig nummer.

avatar van Ericos
Shakira is zoiezo GEWELDIG!
3 februari naar haar concert! Whooeee..

Dit is echt een heel mooi album, vooral de nummers estoy agui, ojos asi en poco de l'amor, die zijn echt goed, de spaanse versies van whenever wherever en objection missen ook niet op het album.
van mij krijgt dit album vier sterren

Ojos Asi vind ik niet alleen het mooiste nummer van dit album, maar van alle albums van Shakira. De Arabische melodie is echt mooi en past goed bij Shakira.

avatar van Gothica
Maar één woord voor: Geweldig! Ojos Así is zeker een topnummer, maar er staan véél meer topnummers op dit album zoals Si Te Vas en Estoy Aquí. Gewoon weer goed werk van Shakira, die weer duidelijk maakt dat ze creatief is.