Del the Funky Homosapien & Parallel Thought - Attractive Sin (2012)

Label: Parallel Thought

1. On Momma's House (5:27)
  2. Ownership (2:58)
  3. Different Guidelines (3:37)
  4. Charlie Brown (5:41)
  5. Activated Sludge (3:23)
  6. Apply It & See (2:25)
  7. 1520 Sedgewick (3:15)
  8. Get to Drillin' (4:00)
  9. Blow Your Mind (4:36)
  10. Shows Over (3:24)
  11. Front Like You Know (4:00)
avatar van Robbie Keane
Zeer positieve review op rapreviews.com (heeft geen link, staat op de hoofdpagina).

avatar van bacabana
is deze al ergens te beluisteren?

avatar van BZN
BZN
Hij is gelekt, super dikke plaat!

avatar van Rhythm & Poetry
Lekkere zomerse plaat. Volle producties en goede raps van Del the Funky Homosapien die er behoorlijk veel zin in lijkt te hebben. De plaat is alleen wat eentonig, hier en daar wat afwijkende producties of wellicht een gastartiest zouden de plaat goed hebben gedaan.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Deze ga ik zeker even oppikken binnenkort... Mooie cover ook! Van dezelfde artiest van CL's A Piece of Strange zeker?

avatar van Rhythm & Poetry
Dat lijkt me sterk. Vind ze ook niet echt op elkaar lijken. De enige overeenkomst is de kitscherigheid.

bennerd
Geweldige cover.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik weet niet wat Del precies heeft gedaan (sowieso heel veel drugs) maar ik ben bang dat hij nooit meer de oude zal zijn. Wellicht heeft hij funkyere beats nodig om zijn losse flow volledig tot zijn recht te laten komen (hoewel Both Sides of the Brain ook niet zo funky is), maar ook zijn stemgebruik is zwaar beneden peil vergeleken met zijn oudere werk. De beats zijn beter dan wat hij de laatste tijd heeft uitgebracht, maar kunnen hem niet naar zijn oude niveau tillen. Jammer.

Rene1979
Toch wel vet tot nu toe nr4..

Rene1979
toch wel een erge dope plaat beats zijn geniaal en DEL komt toch wel ouderwets lekker.