Elske DeWall - Brave (2012)

Label: Universal

1. Stains on My Heart (3:23)
  2. Jezebel (4:10)
  3. Leave This Rain (3:29)
  4. Brave (4:41)
  5. Let It Go (4:01)
  6. Sorry (4:22)
  7. Love Me Good (4:02)
  8. Stone by Stone (3:39)
  9. Temptation (4:32)
  10. The Ground (4:14)
  11. Chasing the Impossible (3:44)
  12. This Game (3:06)
avatar van Emile93
Balloon over Paris vond ik niet bijster interessant, en ik weet niet welke ontwikkelingen Elske allemaal heeft meegemaakt afgelopen 2 jaar maar dit album is fantastisch!!!! Goed werk Elske!!! Ze heeft een heerlijke stem en haar nummers zijn fijn om aan te horen!

Vooral Sorry is een heerlijk nummer!!!! Het neigt een beetje naar soul!

Aangename verrassing dit album.
Stuk voor stuk prima popsong. Weinig echte uitschieters ertussen (Jezebel is wel echt sterk) maar het album luisterd heerlijk weg. Vooral bij mooi weer..., komt dat even goed uit

avatar van erwinz
De vorige cd van Elske DeWall was op zijn hoogst veelbelovend, maar op Brave heeft de Friezin een enorme sprong gemaakt. Aanstekelijke soulpop met internationale allure.

Lees mijn volledige recensie op:
De krenten uit de pop: Elske DeWall - Brave - dekrentenuitdepop.blogspot.com

Erwin

Afgelopen vrijdag naar haar optreden geweest in Tivoli. Wat een stem heeft ze! Vooral het nummer 'Sorry" gaat door merg en been. Pure Soul

avatar van Emile93
Gisteravond Elske live gezien in Roermond en het was echt TOP! Kippenvel en dat de hele avond in een zaal met hoogstens 50 man! Hoezo ondergewaardeerd!

avatar van Emile93
Haar nieuwe single I Believe is prachtig!!! Jammer dat het niet op deze cd staat, al vraag ik me wel af of het wel op dit album had gepast qua sfeer!